hallo
heeft iemand ervaring met de programmatie van de nieuwe HURICANNE padger ,deze geeft een gesproken boodschap ,mijn probleem is dat als er een oproep binnenkomt van de 112 deze me de melding gaat doen door een gepsproken boodschap , hetgeen ik nu wil is dat de gesproken melding ook de hele nr van de vaste post ook allemaal mee gaat zeggen waar ik geen boodschap aan heb, enkel de interventie en de plaats welke nr de vaste post heeft moet ik niet weten op dat ogenblik en is storend daar het gaat over een lange nr en ze die helemaal herhaald met coma's en dergelijke
mvg
Patrick
Ik begrijp vrij weinig van je vraag. Erg onduidelijk.
De Hurricane voice heeft een spraakchip met daarin voorgeprogrammeerde woorden. Sinds niet zo heel lang is er een NL versie beschikbaar.
Je kunt geen zinsdelen weglaten. Hij geeft ook de labels weer die voorgeprogrammeerd zijn, en eventueel datum en tijd. Waarschijnlijk heb je hiervan last.
Maar nogmaals, je vraag is te onduidelijk omschreven.
Er zijn korpsen in Duitsland welke de programmering hierop aanpassen om te lange zinnen te voorkomen.
Ik kom weleens bij een bedrijfsbrandweer, daar bestaat de melding uit soort ongeval, prioriteit en gebouw.
Zijn meestal maar 5 tot 10 woorden. De rest gaat over de mob.
Zomaar een tekstalarmering omzetten naar 1 op 1 spraak verduidelijkt het niet altijd.