Auteur Topic: AOR AR DV1 en DV10  (gelezen 153809 keer)

0 leden (en 3 gasten) bekijken dit topic.

Offline marcel1988

• Gevorderd Lid
Re: AOR AR DV1 en DV10
« Reactie #330 Gepost op: Vandaag om 13:21:26 »
De GSSI's in de monitorlijst kan je verplaatsen naar de favoriete lijst en een naampje geven eventueel.

Zo te zien staat 8109001 geselecteerd. Volgens de uitleg moet je op enter drukken om de GSSI naar je favorieten te verplaatsen en enter lang in drukken om hem een naam te geven, in dit geval Prorail ICB Noord 1.
Bij de DV10 heb ik gemerkt dat de GSSI's in de favo lijst niet te horen zijn als je aan het monitoren bent. Zelf daarom maar besloten om niks op Entropia in de favorieten lijst te zetten.

En dit MOET via een search gebeuren? Of kan ik dit ook via de software van ARC invoeren ergens?
En hoe weet jij dat de Prorail ICB Noord 1 hoort bij de 8109001?  :o
Eigenaar van:
Scanner: 1X AOR AR-DV1
Scanner: 1X Uniden UBCD3600XLT
Scanner: 1X Undien UBC360CLT
Scanner: 1X Uniden UBC785XLT
Scanner: 1X Uniden UBCD260DN

Antenne: Diamond X300N
Antenne: Diamond D-777
Coupler: Diamond SS-500

Offline WH521

• Gevorderd Lid
Re: AOR AR DV1 en DV10
« Reactie #331 Gepost op: Vandaag om 16:11:03 »
De GSSI's in de monitorlijst kan je verplaatsen naar de favoriete lijst en een naampje geven eventueel.

Zo te zien staat 8109001 geselecteerd. Volgens de uitleg moet je op enter drukken om de GSSI naar je favorieten te verplaatsen en enter lang in drukken om hem een naam te geven, in dit geval Prorail ICB Noord 1.
Bij de DV10 heb ik gemerkt dat de GSSI's in de favo lijst niet te horen zijn als je aan het monitoren bent. Zelf daarom maar besloten om niks op Entropia in de favorieten lijst te zetten.

En dit MOET via een search gebeuren? Of kan ik dit ook via de software van ARC invoeren ergens?
En hoe weet jij dat de Prorail ICB Noord 1 hoort bij de 8109001?  :o

Op vraag 1 kan ik geen antwoord geven omdat ik een DV10 gebruik met AR-DV10 Connect, daar is dat wel mogelijk. Geen idee of dat met ARC DV1 ook mogelijk is.
Bij vraag 2; veel luisteren en linken leggen. :)