Auteur Topic: uniden usc230  (gelezen 179910 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Stefan uit 8terberg

• Gevorderd Lid
Re: uniden usc230
« Reactie #240 Gepost op: 16 april 2008, 19:04:52 »
weet iemand hoe je het toetsenbord vergrendeld ??

stefan
No Farmers , No Food

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #241 Gepost op: 16 april 2008, 19:41:43 »
Citaat van: "Stefan uit 8terberg"
weet iemand hoe je het toetsenbord vergrendeld ??

De Func toets aan de zijkant indrukken en ingedrukt houden en dan op CAR drukken.

Offline Stefan uit 8terberg

• Gevorderd Lid
« Reactie #242 Gepost op: 17 april 2008, 12:18:28 »
Thanks johan.   :)

stefan
No Farmers , No Food

Offline pascalw

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #243 Gepost op: 13 mei 2008, 07:06:01 »
Is het ook mogelijk met de Brutel software om op een of andere manier een EXPORT te maken van de frequenties in b.v. .CSV op die manier kan je ze wel importeren maar niet EXPORTEREN.

Offline Rob_nl

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #244 Gepost op: 17 mei 2008, 09:36:26 »
Daarvoor kun je beter het gratis programma bcTool gebruiken.

Offline Medic

• VPK
  • Gevorderd Lid
« Reactie #245 Gepost op: 28 mei 2008, 17:40:49 »
Klopt het dat entropia niet te ontvangen is met deze scanner?
Want als ik een entropia freq erin zet dan hoor ik alleen een keihard pieptoon op de freq.

Alvast bedankt
Jupiter pro V7.1 & Uniden-Bearcat USC 230 met BT 1 BIG MAG SCANNERANTENNE 25 MHz t/m 1300 MHz & GP380 UHF portofoon

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #246 Gepost op: 28 mei 2008, 19:26:20 »
Entropia is met iedere scanner te ontvangen. Waar jij naar luistert is een controlekanaal, daar wordt alleen maar data op uitgezonden. Om gesprekken te beluisteren moet je de zogenaamde gesprekskanalen uitluisteren.

Offline gerrit63

• Gevorderd Lid
« Reactie #247 Gepost op: 28 mei 2008, 19:29:19 »
Entropiazenders,zijn die zenders sterk,of zijn het zwakke zenders?

Offline pascalw

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #248 Gepost op: 31 mei 2008, 11:40:25 »
Ik loop nog tegen een probleem aan met mijn 230, ik zou graag de frequentie willen zien door middel van een toest als er b.v. een naam aan de frequentie is gekoppeld.
Nu zie ik alleen maar de naam van de SYSTEM en de naam van de frequentie kan je de naam wisselen in de frequentie ?

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #249 Gepost op: 31 mei 2008, 11:43:15 »
Nee, wisselen van naam in frequentie is niet mogelijk. Hij laat alleen zien wat je als label er aan hebt gekoppeld.

Offline RainTree

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #250 Gepost op: 11 juni 2008, 19:31:37 »
Ik ben volop aan het knoeien en aan het experimenteren met deze scanner en ik loop nu een beetje vast.

Welke handige indeling hebben jullie voor deze scanner gevonden? Ik heb nu...

Landelijk
- PMR
- LPD
- 27MC

Entropia
- Zenderlocatie 1
- Zenderlocatie 2
enz...

Luchtvaart
- Landelijk
- Luchthaven 1
- Luchthaven 2
enz...

En welke handige functie voor het Race-systeem hebben jullie gevonden? :)
Realistic PRO-2006, Albrecht AE230H, Diamond D-130 discone aan de balkonrand.

Offline MarkRasing

• Gevorderd Lid
« Reactie #251 Gepost op: 12 juni 2008, 18:46:06 »
scheepvaart??

ik heb nog niks handigs voor het race-systeem bedacht maar nu ik er over nadenk...............
Mark

USC-230

Offline swfjvh

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #252 Gepost op: 22 augustus 2008, 14:08:38 »
Hallo,

voordat ik deze scanner koop wil ik eerst weten wat jullie van dit toestel denken.
Zoals ik kon lezen in de vorige posts zijn er nog een aantal mensen ermee aan het experimenteren..., graag jullie resultaten hiervan

Ik zou hem als combinatietoestel willen gebruiken voor de astrid-paging dmv PDW en als ik hier een interessant bericht vind, zou ik overschakelen naar de frequentie van het betreffende bw-korps.
Voor de rest kan het gebeuren dat ik occasioneel naar de gewone en sportradio's zal luisteren + de nmbs-frequenties =>blokposten, emplacementen enzo werken nog met portofoons ed.

Iemand die weet waar ik de discriminator kan laten inbouwen in België (winkel of particulier)?
Het kopen van het toestel en de software zal wel in NL gebeuren via scanman(of indien er een goedkoper adres of waar er een betere service is, mag je dit altijd zeggen;)) Max €200

mvg,
Jonas

@Ronnymax: reeds bedankt voor de verstrekte info;)
Eigenaar van een Uniden Bearcat USC 230XLT

Grtz,
Jonas

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
« Reactie #253 Gepost op: 22 augustus 2008, 16:04:47 »
Citaat van: "swfjvh"
Iemand die weet waar ik de discriminator kan laten inbouwen in België (winkel of particulier)?
Het kopen van het toestel en de software zal wel in NL gebeuren via scanman(of indien er een goedkoper adres of waar er een betere service is, mag je dit altijd zeggen;)) Max €200

Je kunt je toestel ook door de verkoper naar mij laten sturen. Ik bouw er dan een discriminatoruitgang in en stuur het toestel daarna door.

-Rene

Offline swfjvh

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #254 Gepost op: 22 augustus 2008, 18:14:46 »
Citaat van: "Discriminator"
Citaat van: "swfjvh"

Je kunt je toestel ook door de verkoper naar mij laten sturen. Ik bouw er dan een discriminatoruitgang in en stuur het toestel daarna door.

-Rene

Dag René en anderen,

in principe zou iedereen die kan solderen dit kunnen inbouwen niet?
Als ik op de site van JBE(de goedkoopste?) kijk uit Breda, zie ik dat de scanner €145, software €25.95 zonder verzendingskosten (heb net een mail gestuurd voor die kosten te weten). (=170.95)
Wanneer ik dan op jouw site kijk zie ik dat de 2lvl interface voldoende is voor ASTRID + de discriminatoruitgang 30 euro kost + 12.5(België) euro verzendingskosten => zonder de inbouw.
Dus dit word dan 170.95+42.5+verzendingskosten JBE zal het bedrag rond de 225 euro liggen.
Hierdoor probeer ik nog de extra verzendingskosten tussen jou en JBE te vermijden = enkel deze van bij jou naar mij en van JBE naar mij.

grt,
Jonas

Edit: totale kosten voor Belgische kopers bedraagd 170.95(scanner + software) + 42.5 (discriminatoruitgang + 2lvl interface + verzendingskosten BE) + 15 verzendingskosten JBE =>€228.45
Eigenaar van een Uniden Bearcat USC 230XLT

Grtz,
Jonas