Iemand die weet waar ik de discriminator kan laten inbouwen in België (winkel of particulier)?
Het kopen van het toestel en de software zal wel in NL gebeuren via scanman(of indien er een goedkoper adres of waar er een betere service is, mag je dit altijd zeggen;)) Max €200
Je kunt je toestel ook door de verkoper naar mij laten sturen. Ik bouw er dan een discriminatoruitgang in en stuur het toestel daarna door.
-Rene
Dag René en anderen,
in principe zou iedereen die kan solderen dit kunnen inbouwen niet?
Als ik op de site van JBE(de goedkoopste?) kijk uit Breda, zie ik dat de scanner €145, software €25.95 zonder verzendingskosten (heb net een mail gestuurd voor die kosten te weten). (=170.95)
Wanneer ik dan op jouw site kijk zie ik dat de 2lvl interface voldoende is voor ASTRID + de discriminatoruitgang 30 euro kost + 12.5(België) euro verzendingskosten => zonder de inbouw.
Dus dit word dan 170.95+42.5+verzendingskosten JBE zal het bedrag rond de 225 euro liggen.
Hierdoor probeer ik nog de extra verzendingskosten tussen jou en JBE te vermijden = enkel deze van bij jou naar mij en van JBE naar mij.
grt,
Jonas
Edit: totale kosten voor Belgische kopers bedraagd 170.95(scanner + software) + 42.5 (discriminatoruitgang + 2lvl interface + verzendingskosten BE) + 15 verzendingskosten JBE =>€228.45