Auteur Topic: uniden usc230  (gelezen 179916 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

ShippingRotterdam

• Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #210 Gepost op: 24 oktober 2007, 21:38:11 »
Ik heb nog steeds niets binnen, het wordt nu onderhand toch wel tijd. Die vent neemt ook geen contact met je op ofzo. Als je hem dan aan de telefoon hebt durft hij nog toe te geven dat hij een mail verzonden heeft. Dat is dan toch wel raar als je telkens als hij dat zegt geen mail van hem hebt ontvangen. Ik weet zeker dat ik na deze bestellen geen zaken meer met ScanMan doe. Ik had denk ik toch beter naar jullie moeten luisteren! Naja een goede leer voor de volgende keer.

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
« Reactie #211 Gepost op: 24 oktober 2007, 21:43:51 »
Citaat van: "ShippingRotterdam"
Ik heb nog steeds niets binnen, het wordt nu onderhand toch wel tijd. Die vent neemt ook geen contact met je op ofzo. Als je hem dan aan de telefoon hebt durft hij nog toe te geven dat hij een mail verzonden heeft. Dat is dan toch wel raar als je telkens als hij dat zegt geen mail van hem hebt ontvangen. Ik weet zeker dat ik na deze bestellen geen zaken meer met ScanMan doe. Ik had denk ik toch beter naar jullie moeten luisteren! Naja een goede leer voor de volgende keer.

je schreef zelf:

'Woensdag 24 oktober 2007 of donderdag 25 oktober 2007 wordt het pakket naar je toegezonden aangetekend via TNT Post,
Woensdag of donderdag in de late namiddag krijg je nog het verzendbewijs via e-mail te zien

't Is hier woensdag. Dus wat is je punt?

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #212 Gepost op: 24 oktober 2007, 21:45:22 »

Je hebt zelf geschreven dat de scanner volgens bericht van de Scanman woensdag of donderdagmiddag pas verzonden zou worden. Het is nu woensdag en het moet dus nog donderdag worden. Zit je niet een beetje te vroeg te schelden? Edit: zag net dat Discriminator en ik dezelfde antwoorden gaven.
Mvg,
Leen

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #213 Gepost op: 24 oktober 2007, 21:49:09 »
Citaat van: "Leen Ansems"

Je hebt zelf geschreven dat de scanner volgens bericht van de Scanman woensdag of donderdagmiddag pas verzonden zou worden. Het is nu woensdag en het moet dus nog donderdag worden. Zit je niet een beetje te vroeg te schelden?

Uhmmm nee, hij zou zijn bestelling vandaag binnen krijgen, dat zei hij tegen mij toen ik hem dinsdag aan de telefoon had. Hij zou hem woensdag op de post doen, dat was dus vandaag, dus verwachte ik wel een reactie van hem. Maar ik vindt het gewoon een rare gang van zaken. Eerst boos worden op mij omdat ik geen email van hem ontvangen zou hebben en ik hem belde om te vragen hoe het nou zat met de verzending, en nu helemaal niets meer laat horen. Want hij zei tegen mij dat als de bestelling verzonden zou zijn dat hij een bevesting op zou sturen via de email. Nu wacht ik nog heel even af tot morgen, maar zaken doe ik niet meer met hem.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #214 Gepost op: 24 oktober 2007, 21:59:59 »
Uhmmm nee, hij zou zijn bestelling vandaag binnen krijgen, dat zei hij tegen mij toen ik hem dinsdag aan de telefoon had. Hij zou hem woensdag op de post doen, dat was dus vandaag, dus verwachte ik wel een reactie van hem. Maar ik vindt het gewoon een rare gang van zaken. Eerst boos worden op mij omdat ik geen email van hem ontvangen zou hebben en ik hem belde om te vragen hoe het nou zat met de verzending, en nu helemaal niets meer laat horen. Want hij zei tegen mij dat als de bestelling verzonden zou zijn dat hij een bevesting op zou sturen via de email. Nu wacht ik nog heel even af tot morgen, maar zaken doe ik niet meer met hem.

Gun die man gewoon even de tijd om zijn zaken te regelen. Ik ben ook afhankelijk van toeleveringsbedrijven en het gaat soms ook niet zoals ik het wil. Als er vrijdag nog geen kennisgeving van verzenden of pakket is binnengekomen, dan is het moment aangebroken om aan de bel te trekken.
Mvg,
Leen

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #215 Gepost op: 26 oktober 2007, 13:22:06 »
We zijn nu een paar dagen verder maar we hebben niks meer gehoord.
 Lijkt mij dat de scanner nu toch wel binnen is.

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #216 Gepost op: 26 oktober 2007, 18:31:25 »
Hij is inderdaad met wat vertraging binnen gekomen. Ik moet er wel even aan wennen, de besturing. Omdat de andere scanners die in mijn bezit zijn makkelijker werken dan deze. Maar ik moet eerst eens even op m'n gemak de beschrijving lezen.

Maar nu wil ik m'n software installeren, maar hij geeft de volgende fout aan:

Problem in printkey Err = 482 Error: Printer Error

Wie weet wat ik moet doen?

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #217 Gepost op: 26 oktober 2007, 18:36:16 »
Als je de software hebt geinstalleerd en je vult de registratiegegevens in, dan wilt het software een uitdraai maken met daarop nogmaals de registratiegegevens.

Als je geen printer hebt, niet hebt aangesloten of deze staat uit, dan geeft hij die fout. Deze fout kan je gewoon negeren.

Edit:
Als je mijn file wilt hebben, dan moet je even je emailadres sturen per PB. In de file staan zo'n 1400 kanalen.

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #218 Gepost op: 26 oktober 2007, 18:38:53 »
GEVONDEN :P

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #219 Gepost op: 27 oktober 2007, 21:32:07 »
De scanner blijft te lang hangen tijdens het zoeken als er communicatie op een frequentie is geweest. Weet iemand hoe je dat uit kan zetten, zodat die niet zo lang op die frequentie blijft hangen.

En weet misschien ook iemand waar de Nederlandse handleiding van de scanner te vinden is? Mijn technisch Engels is niet zo goed.

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #220 Gepost op: 28 oktober 2007, 01:18:33 »
Moet je de delay per systeem even terugzetten op 2, ik had het op 5 seconden ingesteld in de file die ik je had gestuurd..

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #221 Gepost op: 13 november 2007, 21:30:08 »
Weet iemand misschien hoe je de USC kan laten scannen tussen diverse frequentie banden, zoals dat ook gaat bij de UBC280XLT? Nu scant de scanner alleen de frequenties die in de scanner staan geprogd. Maar ik wil ook naar active frequenties zoeken in de omgeving.

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #222 Gepost op: 13 november 2007, 21:41:21 »
Weet iemand misschien hoe je de USC kan laten scannen tussen diverse frequentie banden, zoals dat ook gaat bij de UBC280XLT? Nu scant de scanner alleen de frequenties die in de scanner staan geprogd. Maar ik wil ook naar active frequenties zoeken in de omgeving.

Menu > Search for... > Custom Search

Het zoekbereik stel je in met Edit Custom

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #223 Gepost op: 13 november 2007, 21:49:27 »
Citaat van: "Remon"

Menu > Search for... > Custom Search

Het zoekbereik stel je in met Edit Custom

Geweldig, dat zocht ik, thanx!

Ron 01

• Gast
« Reactie #224 Gepost op: 13 november 2007, 22:47:51 »
Ondanks dat het een erg leuke scanner voor deze prijs is, blijft de menu-structuur voor veel mensen onoverzichtelijk (ook voor mij) en zou het niet gek zijn als er een Nederlandstalige handleiding voor komt.
Maar de meeste fabrikanten gaan er vanuit dat Nederlanders gewoon Engels en Duits kunnen spreken/lezen.
Verder heb ik vandaag een nieuwe notebook (Acer) met Vista gekocht en deze vertikt het om mijn Butel software te installeren ;-((
Foutje van Butel misschien? Of moet ik weer 25 euro ophoesten voor een Vista-versie?