Tja, ik ken het fenomeen. Ik heb daar ook een tijd last van gehad. Eerst dacht ik dat ik een slechte ontvangst had. Daarom verplaatste ik de Blackbox en kreeg ik de indruk dat het beter ging. Tot dan enkele dagen later de blackbox opnieuw alle dienst weigerde. Af en toe kwam er eens een bericht binnen met tussenpozen van bijna een uur of zo. Naderhand ben ik beginnen denken dat het aan PDW ligt maar ik ken er niks van om daar iets zinnigs over te zeggen. De laatste tijd heb ik er geen last meer van gehad en werkt het toestel steeds korrekt.
Ik probeerde vroeger de blackbox een betere ontvangst te bezorgen door zelf de antenne vast te nemen en zo zelf wat voor ontvanger te spelen. Als ik het toestel zo kon "opstarten" en er een eerste ontvangst was geweest, was er soms voor de rest van de dag geen probleem meer. Het leek alsof het toestel dan "wakker" werd.
Er werd hier in het verleden al dikwijls over gepraat en meerdere mensen hadden er mee te maken, maar er is niemand die een juiste diagnose kon stellen. Tenzij dat er nu wel iemand is die iets zinnigs daarover kan vertellen?

? Dan hoor ik het ook graag.