Moesten afbeeldingen rechtstreeks op het forum geüpload kunnen worden, zou ik dat zeker doen.
Maar nog ergens een account aanmaken om de afbeelding daar te zetten en dan hier de link te zetten is voor mij een brug te ver.
Ik snap uiteraard wel dat het voor de webruimte voordeliger is om deze niet vol te duwen met afbeeldingen.

Wat ik intussen al een paar (nieuwe) PDW- versies ervaar:
Wanneer je gebruik maakt van de command file (zoals meld2mysql), kon deze in versie 3.12 perfect in een andere map staan.
In die andere map staat dan de exe en het config-bestand.
Na herstart van PDW werd deze command file (exe) ook opnieuw aangeroepen en werkte perfect.
Bij de nieuwere versies lijkt dit niet meer goed te werken.
Na een herstart van PDW lijkt de command file wel aangeroepen te worden, maar deze kan de config-file niet vinden.
De logbestanden die ik wegschrijf vanuit mijn command file komen normaalgezien ook in de afzonderlijke map terecht.
Na een herstart van PDW komen deze logbestanden plots in de pdw-map terecht en staan deze vol met de melding dat het config-bestand niet kan gevonden worden.
Het is precies alsof PDW het command bestand na een herstart gaat draaien vanuit zijn eigen PDW-map en niet meer vanuit de andere map.
Terwijl de command file (exe) niet aanwezig is in de PDW-map.
Hopelijk is mijn bovenstaande verhaal wat duidelijk?