Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 151543 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline Voederbietel

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.trekkerslep.com
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #270 Gepost op: 8 maart 2009, 12:29:19 »
Ok, weer wat geleerd

Offline zeist712

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #271 Gepost op: 8 maart 2009, 12:41:02 »
Citaat van: "Voederbietel"
Citaat van: "zeist712"
weet je toevallig ook in welk menu die functie zit?

Volgens mij bedoel je de functie RD Key Switch Alert, deze staat op het tabblad Alerts & Status

ok bedankt. kan de 9.1 ook met die knop helemaal stil worden gezet? krijg hem alleen maar op trillen.

best nog een gedoe allemaal na het makkelijkheid van mijn oude bravo:)

Offline Voederbietel

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #272 Gepost op: 8 maart 2009, 12:46:45 »
Citaat van: "Voederbietel"
weet je toevallig ook in welk menu die functie zit?

Volgens mij bedoel je de functie RD Key Switch Alert, deze staat op het tabblad Alerts & Status

ok bedankt. kan de 9.1 ook met die knop helemaal stil worden gezet? krijg hem alleen maar op trillen.

best nog een gedoe allemaal na het makkelijkheid van mijn oude bravo:)

Zover ik weet kun je alleen wisselen tussen geluid of trillen, helemaal stil kan volgens mij niet via de read knop.

Offline zeist712

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #273 Gepost op: 8 maart 2009, 12:48:57 »
wel balen dat er niet zo'n knop opt zit. Wil hem snachts altijd  op stil zetten maar dat kan dus niet:(

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #274 Gepost op: 8 maart 2009, 13:07:17 »
wel balen dat er niet zo'n knop opt zit. Wil hem snachts altijd  op stil zetten maar dat kan dus niet:(

Ja dat kan wel, dan moet je hem zodanig instellen bij "Automatisch stil"
Ik heb al mijn niet Prio alarmen zodanig ingesteld dat hij om 23.00 uur gaat slapen tot 10.00 uur de volgende dag.
Alle Prio alarmen komen gewoon door, en dat moet ook bij mij.
Alle in de "Automatisch stil" ontvangen berichten komen gewoon binnen.

Succes
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Voederbietel

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #275 Gepost op: 8 maart 2009, 13:14:25 »
Citaat van: "vuurvreter63"

Ja dat kan wel, dan moet je hem zodanig instellen bij "Automatisch stil"
Ik heb al mijn niet Prio alarmen zodanig ingesteld dat hij om 23.00 uur gaat slapen tot 10.00 uur de volgende dag.
Alle Prio alarmen komen gewoon door, en dat moet ook bij mij.
Alle in de "Automatisch stil" ontvangen berichten komen gewoon binnen.

Succes

Die optie gebruik ik inderdaad ook, werkt prima hier.
Ik had dit in een reactie op een PB van zeist712 inmiddels ook aan hem doorgegeven.

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #276 Gepost op: 8 maart 2009, 16:37:56 »
Sinds een week heb ik ook een Jup 9.1 en hij bevalt prima.

Alleen soms, tijdens het lezen van berichten of in het hoofdmenu, knippert het luidsprekertje linksboven onwillekeurig.

Weet iemand hoe dit komt?

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #277 Gepost op: 10 maart 2009, 14:31:54 »
Citaat van: "Hans Peter"
Citaat van: "IkWilbert"
- 19-02-09 viel hij dus uit, toen was er 1 melding in mijn omgeving waar op hij had moeten reageren.

- 20-02-09 melding direkt terecht gekomen in de prullebak rechts....dat heb ik nog nooit mee gemaakt :?

Mvg Hans Peter

Prullenbak rechts? Je bedoelt dat de melding naar maildrop is gegaan?  :?

Nee hij was echt in de prullebak terrecht gekomen, als je pager boven in vol raakt gaan meldingen (de eerste van links naar de prullebak), nou die laatste melding die recht stond, stond in eens 5 minuten later in de prulle bak en meldingen die ouder waren nog links, als je het mij zou vertellen dan zou ik het niet kunne geloven maar ik zag het zelf.... :?

Mvg Hans Peter

Bij mij gaan nieuwe meldingen ook opeens rechtsreeks de prullenbak in als het geheugen vol zit..  :(

Ik heb de default al teruggeprogrammeerd, maar dat helpt niet.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #278 Gepost op: 10 maart 2009, 14:47:00 »
Heb je de optie aanstaan dat het bericht een nummer krijgt? Blad Alerts & Status optie: Counter out enable.

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #279 Gepost op: 10 maart 2009, 16:54:56 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Heb je de optie aanstaan dat het bericht een nummer krijgt? Blad Alerts & Status optie: Counter out enable.

Ja, dat klopt, die staat aangevinkt. Maar die heb ik al vanaf het begin dat ik de Jup heb aanstaan, alleen nu opeens verplaatst hij nieuwe berichten rechtstreeks naar de prullenbak (en goochelt hij ook met datum en tijd van de berichten).

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #280 Gepost op: 15 maart 2009, 18:02:20 »
Weer een stukje verder met de puzzel: blijkbaar alleen als automatisch scrollen aanstaat, dan verdwijnen nieuwe berichten in de prullenbak...

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #281 Gepost op: 15 maart 2009, 18:38:57 »
Citaat van: "Polyphemus"
Weer een stukje verder met de puzzel: blijkbaar alleen als automatisch scrollen aanstaat, dan verdwijnen nieuwe berichten in de prullenbak...

Ik heb zelf de ervaring dat nieuwe gelezen berichten dus de prullenbak in gaan, maar dit is als er voor de rest alleen ongelezen berichten staan.
Dit kan dus voorkomen worden door berichten op slot te zetten.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #282 Gepost op: 15 maart 2009, 18:49:21 »

Ik heb zelf de ervaring dat nieuwe gelezen berichten dus de prullenbak in gaan, maar dit is als er voor de rest alleen ongelezen berichten staan.

Een gelezen bericht hoort gewoon verwijderd te worden. Een pager is niet gemaakt om als museum voor berichten te dienen.

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #283 Gepost op: 15 maart 2009, 20:35:38 »

Een gelezen bericht hoort gewoon verwijderd te worden. Een pager is niet gemaakt om als museum voor berichten te dienen.

Dat kan ik me voorstellen  ;)

Ik vind het alleen een beetje vreemd dat de Jup nieuwe berichten meteen in de prullenbak zet, i.p.v. de oudste eerst.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #284 Gepost op: 28 maart 2009, 21:07:19 »
Citaat van: "brandweer-fotograaf"
Ik heb vandaag met Anton van de P2000shop over de Jupiter V9.1 gesproken. Tot op heden zijn er 4 gebruikers die te kennen hebben gegeven een storing te hebben aan de pager en die hebben hem ook ingestuurd om het probleem op te lossen. Als het goed is werken ze nu feilloos. Het probleem wat Hans-Peter aanhaalde heeft wat toelichting nodig: er waren meer prullebak plaatsen dan hij in andere versies had gezien. Dat klopt ook. Het aantal berichten wat er ooit in kon is 10 stuks geweest en vanaf V9.1 zijn er 20 plaatsen in de pager aanwezig. Er zijn al heel veel toestellen verkocht zonder de minste problemen. Om het dan een brakke pager te noemen slaat dus helemaal nergens op.

Ik sluit me hier helemaal op aan, want buiten dat mn pager 1x is uitgevallen, werkt het woordfilter (3 verschillende) perfect en ook geluid en tril is zeer goed te noemen!

Mvg Hans Peter

Beste hans peter

Zou je hem toch dan niet opsturen?
Dadelijk gaat de pager toch vaker uitvallen dan heb je geen garantie meer.

Met vriedelijke groet

Brandweer-fotograaf

Pager had ik op 24-03-09 opgestuurd voor service ivm uitvallen ed, en is vandaag op 28-03 weer retour gekomen(was dag er voor al weer aangeboden) en de technische dienst van de P2000shop heeft probleem geconstateerd en opgelost en netjes dit in een brief vermeld.

Mvg Hans Peter