maar als iemand een bug meldt in PDW, dan verhelp ik die. Wordt er dan achteraf ook gevraagd wat nu precies het probleem was? Dat doet er ook niet toe, waarom nu wel???
PDW is gratis, een Jup Pro V9.1 kost 125 euro.
Als je veel geld neertelt voor een product, wil je zeker weten dat ie goed is.
Of het nu een pager is of een auto.
Toen mijn 9.1 steeds uitviel heb ik hem inderdaad ook teruggestuurd. Netjes teruggekregen na een week of twee / drie en sindsdien (al maanden) doet ie het prima. Mijn gevoel van, als er maar niet meer met dat ding aan de hand is, wat ik in het begin wel had, is nu wel weg.
Maar dat gevoel had men al veel eerder weg kunnen nemen (en ook bij andere mensen hier op het forum als ik het zo lees) als er niet zo krampachtig over de oorzaak wordt gedaan.
Ik zeg krampachtig omdat ik zelf zowel in een begeleidende brief bij de gerepareerde pager, als in een mail het verzoek kreeg mijn bevindingen toch maar vooral alleen met hen (P2000shop) te delen. En dus bijv. niet hier op het forum. (Opvallend was ook dat ik ineens in de correspondentie veranderde van "Beste Marcel" in "Geachte heer" toen ik een keer hier op het forum schreef geļrriteerd te zijn over steeds terugkomende berichten als was er helemaal niets aan de hand, lig ik niet wakker van, maar vond het wel opvallend)
Ik snap best dat men geen slechte publiciteit wil omtrent deze pager, men wil natuurlijk graag zoveel mogelijk verkopen, ook aan overheidsdiensten. Maar dan zeg ik: heb gewoon vertrouwen in je product, zeg gewoon wat er mis was als je hem gerepareerd hebt en er is verder geen haan die er naar kraait. Door er geheimzinnig over te blijven doen, voed je alleen berichtjes zoals die hier telkens verschijnen.
Naar mijn mening is het gewoon een mooie goede pager en kun je hem rustig kopen. Als er al iets mis mee is, dan wordt het prima opgelost.
Maar men moet, in mijn ogen, de klant niet verwijten dat hij het verkeerd doet. De klant is altijd koning.
vr.gr.
Mars