Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 151385 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #300 Gepost op: 30 maart 2009, 19:05:06 »
Ik herken me ook niet echt in de term zeuren.  ;)
Maar ik vind het een goed initiatief van de P2000shop om via Wopper wat duidelijkheid te geven.
Denk dat dat alleen maar meer klanten oplevert voor ze.
vr.gr.
Mars

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #301 Gepost op: 30 maart 2009, 20:04:20 »
Citaat van: "Mars"
Ik herken me ook niet echt in de term zeuren.  ;)
Maar ik vind het een goed initiatief van de P2000shop om via Wopper wat duidelijkheid te geven.
Denk dat dat alleen maar meer klanten oplevert voor ze.
vr.gr.
Mars

Ik ben ook voorstander van wat meer duidelijkheid en openheid, ik snap ook dat ze als firma niet op het forum gaan zitten blaten. Dan maar via mij, daar ik uit eigen initatief ook wel benieuwd was naar de oorzaak en de oplossing :)

combofoontje

• Gast
« Reactie #302 Gepost op: 30 maart 2009, 22:59:10 »
Citaat van: "hunter"
Het zou immers niet van enig verstandelijk vermogen getuigen als een bedrijf een produkt blijft verkopen welke overduidelijk kuren vertoont.
Groeten, Peter.

De eerste berichten van problemen met deze pager las ik in november in het forum.
Hierna volgden meerdere berichten van mensen die hem toch kochten en terug gestuurd hebben.
Je weet wel die goede service............
Volgens mij is de verkoop nooit (tijdelijk) gestaakt.

Maar goed, nu even de serie nummers (reeks) van pagers welke dus dat "brake" geheugen bevat.
Altijd handig als je hem ergens koopt waar de doorstroom niet zo groot is en waar nog pager
uit de eerste serie liggen.

Of ben ik nu weer te kritisch ?

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #303 Gepost op: 31 maart 2009, 06:46:59 »
Volgens mij heb ik ook een pager uit de eerste batch. Ik heb tot nu toe 1x een spontane reset gehad, dit was tijdens oud en nieuw toen er veel meldingen achter elkaar kwamen. Sinds die tijd niet meer gehad... Twente is niet echt een drukke regio  ;)

Zit nu wel te twijfelen of ik hem ook moet terug sturen...

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #304 Gepost op: 31 maart 2009, 06:51:35 »
Citaat van: "combofoontje"
Citaat van: "hunter"
Het zou immers niet van enig verstandelijk vermogen getuigen als een bedrijf een produkt blijft verkopen welke overduidelijk kuren vertoont.
Groeten, Peter.

De eerste berichten van problemen met deze pager las ik in november in het forum.
Hierna volgden meerdere berichten van mensen die hem toch kochten en terug gestuurd hebben.
Je weet wel die goede service............
Volgens mij is de verkoop nooit (tijdelijk) gestaakt.

Maar goed, nu even de serie nummers (reeks) van pagers welke dus dat "brake" geheugen bevat.
Altijd handig als je hem ergens koopt waar de doorstroom niet zo groot is en waar nog pager
uit de eerste serie liggen.

Of ben ik nu weer te kritisch ?

Hmmm wil je een eerlijk antwoord, JA. Lijkt me dan fijn als je eerst inzichtelijk maakt welke Citroen's onlangs allemaal teruggroepen zijn vanwege de afbrekende voorveren, als je die lijst helemaal compleet hebt hoor ik het graag want ik wil graag een 2e hands aanschaffen, moet je wel onderscheid maken tussen "al terugeroepen en nog wachtend" ik denk dat je daarvoor elke huidige gebruiker even af moet bellen, wellicht kan het RDW je adres gegevens verschaffen.

Kortom het voegt niets toe, het antwoord is er en de mensen die problemen hebben kunnen hem terugsturen, en met die goede service weet ik 99% dat hij je buiten de garantie ook zal helpen. Omdat er maar één importeur is komt het product altijd bij de p2000shop vandaan.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #305 Gepost op: 31 maart 2009, 07:01:20 »
Met alle kentekens erbij, want je kan nooit weten :x

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #306 Gepost op: 1 april 2009, 06:59:53 »
Citaat van: "IkWilbert"
Volgens mij heb ik ook een pager uit de eerste batch. Ik heb tot nu toe 1x een spontane reset gehad, dit was tijdens oud en nieuw toen er veel meldingen achter elkaar kwamen. Sinds die tijd niet meer gehad... Twente is niet echt een drukke regio  ;)

Zit nu wel te twijfelen of ik hem ook moet terug sturen...

Wat je gekregen hebt is beslist geen slecht materiaal, maar de pager heeft met 3 woordfilters best een behoorlijke taak erbij t.o.v. de voorgaande versies. Je pager is behalve ontvanger ook een kleine computer die ook alles stapje voor stapje moet doen met een geheugenchip als hersenen. In Noord Holland wordt er zeer kort achter elkaar gealarmeerd en terwijl de pager nog de 3 woordfilters stond te vergelijken kwam de volgende melding al weer binnen. De hersenen (geheugenchip) waren net wat te traag om die snelle opeenvolging te kunnen verwerken. De pagers die ingestuurd zijn hebben een turboversie gekregen en daarmee is het probleem opgelost. Hoewel de P2000shop vrij zeker was met de diagnose en het  "medicijn " hebben ze de eigenaren van die pagers gevraagd om aan hun de bevindingen mee te delen en niet via dit forum. De P2000shop leest zo nu en dan best mee op dit forum en hoe sommige leden hier tekeer zijn gegaan heeft hun diep gekwetst. Intussen is de turbogeheugenchip standaard in de productie van de pager opgenomen.

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #307 Gepost op: 1 april 2009, 07:53:27 »
@Leen, ik heb gisteren mail contact gehad met p2000 shop en het verhaal uitgelegd. Ik kon de pager zonder problemen terug sturen. Ik ga dit binnenkort dan ook maar even doen.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #308 Gepost op: 1 april 2009, 08:50:59 »
@Leen, ik heb gisteren mail contact gehad met p2000 shop en het verhaal uitgelegd. Ik kon de pager zonder problemen terug sturen. Ik ga dit binnenkort dan ook maar even doen.

Gaat zeker goed komen. Het begrip garantie wordt daar ruim genomen. Er zijn ook mensen die zonder blikken of blozen verklaren dat een barst in de LCD spontaan gekomen is en dan liggen de onderdelen van de printen los in de kast te zwerven, de groeven vanwege het schuiven over de straatstenen staan in het voorfront en de printen staan krom.....(waar gebeurd !). Nou, daar trappen ze dus niet in.

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #309 Gepost op: 1 april 2009, 08:55:46 »
Citaat van: "Leen Ansems"

Gaat zeker goed komen. Het begrip garantie wordt daar ruim genomen. Er zijn ook mensen die zonder blikken of blozen verklaren dat een barst in de LCD spontaan gekomen is en dan liggen de onderdelen van de printen los in de kast te zwerven, de groeven vanwege het schuiven over de straatstenen staan in het voorfront en de printen staan krom.....(waar gebeurd !). Nou, daar trappen ze dus niet in.

:P  die mensen houd je altijd helaas...

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #310 Gepost op: 1 april 2009, 16:44:31 »
Het knipperende luidsprekersymbooltje is ook opgelost met de nieuwe geheugenchip?

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #311 Gepost op: 1 april 2009, 20:50:17 »
Citaat
Het knipperende luidsprekersymbooltje is ook opgelost met de nieuwe geheugenchip?

Bij mij niet in ieder geval.

(en ik zal dus zo'n turbogeheugen gekregen hebben neem ik aan, want uitvallen doet ie niet meer)
vr.gr.
Mars

Offline brandweerjv

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.brandweerdevalk.nl
« Reactie #312 Gepost op: 2 april 2009, 05:41:57 »
Citaat van: "Remon"

Bij mij ook niet. Het symbooltje knippert af en toe nog steeds.
De pager van mij is retour geweest i.v.m. uitval.
( trouwens, nu ik hem terug heb geen uit val meer gehad )
De Vrijwilligebrandweer, moeten niks, doen alles.
Galaxy ...TOP!!!
PDW...TOP!!

Offline Bennieboy

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.112-dokkum.tk
« Reactie #313 Gepost op: 6 april 2009, 15:46:17 »
Hallo allemaal,
Ik heb net hier een account aangemaakt en veel gelezen over de Jupiter Pro (v9.1)
Ik heb hem gisteren zelf ook besteld en ben benieuwd wanneer deze binnenkomt..
Verder nog goeie tips voor mij? Ik hoor het graag! :)

Groetjes!
Brandweer & Ambulance Dokkum, http://www.112-dokkum.tk [size=150]Jupiter Pro (v9.1)[/size]

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #314 Gepost op: 6 april 2009, 23:04:22 »
Citaat van: "Bennieboy"
Hallo allemaal,
Ik heb net hier een account aangemaakt en veel gelezen over de Jupiter Pro (v9.1)
Ik heb hem gisteren zelf ook besteld en ben benieuwd wanneer deze binnenkomt..
Verder nog goeie tips voor mij? Ik hoor het graag! :)

Groetjes!

Programmeer unit erbij bestellen ;-)