0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
Ik heb wel is vaker dat er een melding komt, maar dan zie ik onder die peltjes met meldingen dat er een streepje onderstaat,
CitaatIk heb wel is vaker dat er een melding komt, maar dan zie ik onder die peltjes met meldingen dat er een streepje onderstaat,Dan heb je exact dezelfde meldingstekst al eens eerder ontvangen.vr.gr.Mars
Citaat van: "Mars"CitaatIk heb wel is vaker dat er een melding komt, maar dan zie ik onder die peltjes met meldingen dat er een streepje onderstaat,Dan heb je exact dezelfde meldingstekst al eens eerder ontvangen.vr.gr.MarsKlopt, maar wel de tijd en datum van de laatste zelfde melding wordt er bij vermeld.
Als ik me niet vergis zijn er toch handige handleidingen bij deze pagers verschenen. Je zou bijna denken dat ik het mis heb.
i got him!!!maar heb je op de 9.1 ook een knop waarmee je alles op stil of trillen kan zetten? als ik de leesknop inhoud dan kan je wel de stand veranderen maar geen idee hoe je dat in moet stellen. Had ik wel op mijn oude bravo.bevalt goed de 9.1 maar wel erg wennen na jaren bravo.
Beste allemaal,Kan iemand nog een keer heel duidelijk uitleggen wat nu het verschil is tussen Personal, Mail drop en Group? Ik heb een Jupiter Pro v9.1 (met programmer).Alvast bedankt!
De optie group komt in het buitenland voor en had hier helemaal niet in de software moeten staan. Niet aanvinken dus. Als je de juiste capcodes invoert, dan mis je niks.Leen
Citaat van: "zeist712"i got him!!!maar heb je op de 9.1 ook een knop waarmee je alles op stil of trillen kan zetten? als ik de leesknop inhoud dan kan je wel de stand veranderen maar geen idee hoe je dat in moet stellen. Had ik wel op mijn oude bravo.bevalt goed de 9.1 maar wel erg wennen na jaren bravo.Standaard heeft de leesknop niet meerdere functies, maar kan via PC-programmering wel de functie bericht wissen of schakelen van het alarm op geluid/trillen/stil worden toegevoegd. Is zo`n functie toegevoegd dan moet je de leesknop enkele seconden ingedrukt houden om die te activeren. Als je het alarm geschakeld hebt en je weet niet of het werkt: schakel de pager dan uit via het menu en vervolgens weer in. De inschakeltoestand is de toestand waar je de pager daarvoor in hebt gebracht en waar hij mee aan het werk gaat. Voor beroepsgebruikers wordt het gebruik van de leesknop voor meerdere doeleinden sterk afgeraden.
weet je toevallig ook in welk menu die functie zit?
FF een stukje gequote uit een ander topic in dit forum.Citaat van: "Leen Ansems"De optie group komt in het buitenland voor en had hier helemaal niet in de software moeten staan. Niet aanvinken dus. Als je de juiste capcodes invoert, dan mis je niks.LeenGroup lijkt dus geen functie te hebben in NL.