Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 151545 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

brandweer-fotograaf

• Gast
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #255 Gepost op: 1 maart 2009, 15:01:11 »
Beste Allemaal,

Ik heb wel is vaker dat er een melding komt, maar dan zie ik onder die peltjes met meldingen dat er een streepje onderstaat,

Wat betekend dat

Met vriendelijke groet

brandweer-fotograaf

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #256 Gepost op: 1 maart 2009, 15:03:04 »
Citaat
Ik heb wel is vaker dat er een melding komt, maar dan zie ik onder die peltjes met meldingen dat er een streepje onderstaat,

Dan heb je exact dezelfde meldingstekst al eens eerder ontvangen.
vr.gr.
Mars

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #257 Gepost op: 1 maart 2009, 15:22:54 »
Citaat van: "Mars"
Citaat

vr.gr.
Mars

Klopt, maar wel de tijd en datum van de laatste zelfde melding wordt er bij vermeld.

brandweer-fotograaf

• Gast
« Reactie #258 Gepost op: 1 maart 2009, 15:27:07 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "Mars"
Citaat

vr.gr.
Mars

Klopt, maar wel de tijd en datum van de laatste zelfde melding wordt er bij vermeld.

Oke

Bedankt

Offline RS

• Top Lid
« Reactie #259 Gepost op: 1 maart 2009, 15:33:55 »
Als ik me niet vergis zijn er toch handige handleidingen bij deze pagers verschenen. Je zou bijna denken dat ik het mis heb.

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #260 Gepost op: 1 maart 2009, 15:40:48 »
Citaat van: "RS"
Als ik me niet vergis zijn er toch handige handleidingen bij deze pagers verschenen. Je zou bijna denken dat ik het mis heb.

Hoe kom je daar nou bij  ;)
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline zeist712

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #261 Gepost op: 7 maart 2009, 09:52:30 »
i got him!!!

maar heb je op de 9.1 ook een knop waarmee je alles op stil of trillen kan zetten?  als ik de leesknop inhoud dan kan je wel de stand veranderen maar geen idee hoe je dat in moet stellen. Had ik wel op mijn oude bravo.

bevalt goed de 9.1 maar wel erg wennen na jaren bravo.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #262 Gepost op: 7 maart 2009, 10:11:37 »
Citaat van: "zeist712"
i got him!!!

maar heb je op de 9.1 ook een knop waarmee je alles op stil of trillen kan zetten?  als ik de leesknop inhoud dan kan je wel de stand veranderen maar geen idee hoe je dat in moet stellen. Had ik wel op mijn oude bravo.

Standaard heeft de leesknop niet meerdere functies, maar kan via PC-programmering wel de functie bericht wissen of schakelen van het alarm op geluid/trillen/stil worden toegevoegd. Is zo`n functie toegevoegd dan moet je de leesknop enkele seconden ingedrukt houden om die te activeren. Als je het alarm geschakeld hebt en je weet niet of het werkt: schakel de pager dan uit via het menu en vervolgens weer in. De inschakeltoestand is de toestand waar je de pager daarvoor in hebt gebracht en waar hij mee aan het werk gaat. Voor beroepsgebruikers wordt het gebruik van de leesknop voor meerdere doeleinden sterk afgeraden.

Offline CMS

• Beginnend Lid
  • **
Verschil Personal, Group en Maildrop
« Reactie #263 Gepost op: 7 maart 2009, 14:18:05 »
Beste allemaal,

Kan iemand nog een keer heel duidelijk uitleggen wat nu het verschil is tussen Personal, Mail drop en Group? Ik heb een Jupiter Pro v9.1 (met programmer).

Alvast bedankt!
Icom R-20, Uniden UBC3500XLT, Uniden BCT15X, Uniden Bearcat UBC9000XLT, AOR 3000A, Realistic Pro-2006, Jupiter Pro 9.1

Offline Marco

• Gevorderd Lid
Re: Verschil Personal, Group en Maildrop
« Reactie #264 Gepost op: 8 maart 2009, 09:41:07 »
Citaat van: "Nop01"
Beste allemaal,
Kan iemand nog een keer heel duidelijk uitleggen wat nu het verschil is tussen Personal, Mail drop en Group? Ik heb een Jupiter Pro v9.1 (met programmer).
Alvast bedankt!

Dat staat precies beschreven in de bijgeleverde handleiding.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]

Offline CMS

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #265 Gepost op: 8 maart 2009, 11:32:58 »
Dit stukje in de handleiding is volgens mij alleen duidelijk voor mensen die het antwoord al weten. Met name het verschil tussen personal en group is voor mij nog onduidelijk. Maar ik ben het inmiddels gewoon met een aantal capcodes aan het proberen...
Enorm bedankt voor je antwoord.
Icom R-20, Uniden UBC3500XLT, Uniden BCT15X, Uniden Bearcat UBC9000XLT, AOR 3000A, Realistic Pro-2006, Jupiter Pro 9.1

Offline Voederbietel

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.trekkerslep.com
« Reactie #266 Gepost op: 8 maart 2009, 11:49:05 »
FF een stukje gequote uit een ander topic in dit forum.

De optie group komt in het buitenland voor en had hier helemaal niet in de software moeten staan. Niet aanvinken dus. Als je de juiste capcodes invoert, dan mis je niks.
Leen

Group lijkt dus geen functie te hebben in NL.

Offline zeist712

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #267 Gepost op: 8 maart 2009, 11:49:25 »
i got him!!!

Standaard heeft de leesknop niet meerdere functies, maar kan via PC-programmering wel de functie bericht wissen of schakelen van het alarm op geluid/trillen/stil worden toegevoegd. Is zo`n functie toegevoegd dan moet je de leesknop enkele seconden ingedrukt houden om die te activeren. Als je het alarm geschakeld hebt en je weet niet of het werkt: schakel de pager dan uit via het menu en vervolgens weer in. De inschakeltoestand is de toestand waar je de pager daarvoor in hebt gebracht en waar hij mee aan het werk gaat. Voor beroepsgebruikers wordt het gebruik van de leesknop voor meerdere doeleinden sterk afgeraden.

weet je toevallig ook in welk menu die functie zit?

Offline Voederbietel

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.trekkerslep.com
« Reactie #268 Gepost op: 8 maart 2009, 11:57:10 »
weet je toevallig ook in welk menu die functie zit?

Volgens mij bedoel je de functie RD Key Switch Alert, deze staat op het tabblad Alerts & Status

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #269 Gepost op: 8 maart 2009, 12:06:54 »
Citaat van: "Voederbietel"
FF een stukje gequote uit een ander topic in dit forum.

De optie group komt in het buitenland voor en had hier helemaal niet in de software moeten staan. Niet aanvinken dus. Als je de juiste capcodes invoert, dan mis je niks.
Leen

Group lijkt dus geen functie te hebben in NL.

Group heeft/had wel een functie, maar met de huidige mogelijkheden in de pager is het beter om deze niet te gebruiken.
Als je meerdere codes in de pager had staan en deze werden gealarmeerd kwam "Group" in beeld i.p.v. de namen die je aan de capcodes had gegeven. Nu staan daar netjes alle namen van de capcodes, dus "Group" niet aanvinken.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.