Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 151590 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

combofoontje

• Gast
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #240 Gepost op: 24 februari 2009, 10:30:01 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "combofoontje"
Maar goed die 9.1 is een brake versie en ik koop hem pas als de problemen opgelost zijn

De Bravo 802 schijnt ook een bijzonder goede pager te zijn. Is dat niets voor je?

Groeten, Peter.

Deze heb ik al  :)

Gezien de laatste berichten volhard ik in mijn mening "dit is een brake versie"
Hoe goed de service van diverse leveranciers ook is zie je steeds meer mensen
problemen hebben met deze pager.

Vergeet niet dat ook ik deze pager wil kopen echter graag zonder elende.
Zolang de "goede" leveranciers hier niet (durven) vertellen wat het probleem was en
of het op te lossen is koop ik nog niks..
Hoeft echt niet te technisch te zijn maar gewoon jip en janeke taal begrijpbaar voor
een aankomende klant.

Nou kom maar weer op met jou altijd leerzame reactie's  :x

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #241 Gepost op: 24 februari 2009, 11:56:13 »
Ik waag de gok met de Jupiter Pro ook maar, ik heb er gisteren eentje besteld.  :)

Offline Rowin

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #242 Gepost op: 24 februari 2009, 16:20:16 »
Volgens mij hebben ze de problemen nu wel 'onder controle' hoor...

Sommige pagers, dus niet alle, hebben bij de eerste levering een niet helemaal goede programmering mee gekregen, P2000shop heeft dit probleem onderzocht en volgens mij al vrij snel weten te achterhalen.
Oké, nu was er bij mij dan nog wat mis gegaan (blijvende zwarte pixels), maar volgens mij ben ik ook echt de enigste want heb nog nergens anders dat probleem gezien.

En mócht je toch nog een probleem hebben met de pager, dan doen ze er totaal niet moeilijk over om het op te lossen, iets wat helaas niet bij alle winkels het geval is.

Dus zo'n grote gok vind ik het niet, én ten slotte zal het maar een klein gedeelte zijn van de Jupiter Pro 9.1 gebruikers zijn wat hier op het forum zit en zijn problemen meld. Overgrote deel zal dus wel gewoon thuis tevreden zitten met de pager, want als je er geen problemen mee hebt ga je tenslotte ook niet op internet opzoek naar ervaringen van anderen, of om te posten dat die van jouw wel goed werkt  ;)

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #243 Gepost op: 24 februari 2009, 16:59:08 »
Citaat van: "Rowin"

Sommige pagers, dus niet alle, hebben bij de eerste levering een niet helemaal goede programmering mee gekregen, P2000shop heeft dit probleem onderzocht en volgens mij al vrij snel weten te achterhalen.
Oké, nu was er bij mij dan nog wat mis gegaan (blijvende zwarte pixels), maar volgens mij ben ik ook echt de enigste want heb nog nergens anders dat probleem gezien.

En mócht je toch nog een probleem hebben met de pager, dan doen ze er totaal niet moeilijk over om het op te lossen, iets wat helaas niet bij alle winkels het geval is.

Dus zo'n grote gok vind ik het niet, én ten slotte zal het maar een klein gedeelte zijn van de Jupiter Pro 9.1 gebruikers zijn wat hier op het forum zit en zijn problemen meld. Overgrote deel zal dus wel gewoon thuis tevreden zitten met de pager, want als je er geen problemen mee hebt ga je tenslotte ook niet op internet opzoek naar ervaringen van anderen, of om te posten dat die van jouw wel goed werkt  ;)

Je hebt helemaal gelijk, ik heb er alle vertrouwen in  :) Ik was denk ik een beetje aan het stoken...  :oops:

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #244 Gepost op: 25 februari 2009, 06:10:45 »
Citaat van: "Rowin"

Je beschrijft het helemaal zoals het is.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #245 Gepost op: 26 februari 2009, 17:06:38 »
Ik heb vandaag met Anton van de P2000shop over de Jupiter V9.1 gesproken. Tot op heden zijn er 4 gebruikers die te kennen hebben gegeven een storing te hebben aan de pager en die hebben hem ook ingestuurd om het probleem op te lossen. Als het goed is werken ze nu feilloos. Het probleem wat Hans-Peter aanhaalde heeft wat toelichting nodig: er waren meer prullebak plaatsen dan hij in andere versies had gezien. Dat klopt ook. Het aantal berichten wat er ooit in kon is 10 stuks geweest en vanaf V9.1 zijn er 20 plaatsen in de pager aanwezig. Er zijn al heel veel toestellen verkocht zonder de minste problemen. Om het dan een brakke pager te noemen slaat dus helemaal nergens op.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #246 Gepost op: 26 februari 2009, 17:46:48 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Ik heb vandaag met Anton van de P2000shop over de Jupiter V9.1 gesproken. Tot op heden zijn er 4 gebruikers die te kennen hebben gegeven een storing te hebben aan de pager en die hebben hem ook ingestuurd om het probleem op te lossen. Als het goed is werken ze nu feilloos. Het probleem wat Hans-Peter aanhaalde heeft wat toelichting nodig: er waren meer prullebak plaatsen dan hij in andere versies had gezien. Dat klopt ook. Het aantal berichten wat er ooit in kon is 10 stuks geweest en vanaf V9.1 zijn er 20 plaatsen in de pager aanwezig. Er zijn al heel veel toestellen verkocht zonder de minste problemen. Om het dan een brakke pager te noemen slaat dus helemaal nergens op.

Ik sluit me hier helemaal op aan, want buiten dat mn pager 1x is uitgevallen, werkt het woordfilter (3 verschillende) perfect en ook geluid en tril is zeer goed te noemen!

Mvg Hans Peter

brandweer-fotograaf

• Gast
« Reactie #247 Gepost op: 26 februari 2009, 19:13:54 »
Citaat van: "Hans Peter"

Ik sluit me hier helemaal op aan, want buiten dat mn pager 1x is uitgevallen, werkt het woordfilter (3 verschillende) perfect en ook geluid en tril is zeer goed te noemen!

Mvg Hans Peter

Beste hans peter

Zou je hem toch dan niet opsturen?
Dadelijk gaat de pager toch vaker uitvallen dan heb je geen garantie meer.

Met vriedelijke groet

Brandweer-fotograaf

combofoontje

• Gast
« Reactie #248 Gepost op: 26 februari 2009, 20:06:56 »
Citaat van: "brandweer-fotograaf"
Citaat van: "Hans Peter"

Mvg Hans Peter

Beste hans peter

Zou je hem toch dan niet opsturen?
Dadelijk gaat de pager toch vaker uitvallen dan heb je geen garantie meer.

Met vriedelijke groet

Brandweer-fotograaf

Nogmaals, want men wil mijn reactie niet begrijpen geloof ik.

Zoals je hier dus ziet blijkt men het doodnormaal te vinden als de pager een keertje uitvalt.
Als er meerdere mensen er zo over denken plus de mensen die niet op dit forum zitten en dan ook
nog degene die niet in de gaten hebben dat de pager uitgevallen is zullen er (veel) meer dan 4 zijn.
Doordat deze pager complex is zullen veel mensen blij zijn dat ze hem aan de gang krijgen en zullen
ze wellicht het uitvallen als een bedieningsfout zien.

Maar goed, laat allemaal maar want er zitten hier te veel heilige huisjes die niet kritisch durven zijn.
De meeste hebben personlijke banden met de ene of andere leverancier wat de onpartijdigheid niet
er ten goede komt.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #249 Gepost op: 26 februari 2009, 21:34:33 »
Citaat van: "combofoontje"
Nogmaals, want men wil mijn reactie niet begrijpen geloof ik.

Zoals je hier dus ziet blijkt men het doodnormaal te vinden als de pager een keertje uitvalt.
Als er meerdere mensen er zo over denken plus de mensen die niet op dit forum zitten en dan ook
nog degene die niet in de gaten hebben dat de pager uitgevallen is zullen er (veel) meer dan 4 zijn.
Doordat deze pager complex is zullen veel mensen blij zijn dat ze hem aan de gang krijgen en zullen
ze wellicht het uitvallen als een bedieningsfout zien.

Maar goed, laat allemaal maar want er zitten hier te veel heilige huisjes die niet kritisch durven zijn.
De meeste hebben personlijke banden met de ene of andere leverancier wat de onpartijdigheid niet
er ten goede komt.

Kennelijk kan je niet goed tegen de waarheid of wil je die kost wat het kost tegen blijven spreken. Jammer. Je bent op alle mogelijke manieren bezig om een toestel af te kraken wat je notabene zelf niet eens hebt. Langzamerhand zijn de meelezende leveranciers wel op een punt aangekomen dat ze een eventuele bestelling van je gelijk in de prullemand laten verdwijnen.

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #250 Gepost op: 27 februari 2009, 10:55:57 »
Nou, ik heb mijn Jup gisteren binnengekregen en ik ben er happy mee. Hij doet het als een tierelier  :):)

Programmeertool is even wennen, maar ik kom er wel uit  :P

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #251 Gepost op: 27 februari 2009, 11:21:07 »
Citaat van: "Polyphemus"
Nou, ik heb mijn Jup gisteren binnengekregen en ik ben er happy mee. Hij doet het als een tierelier  :):)

Op CD staat alle documentatie. Eerst daarin lezen als je iets niet kan vinden en kom je er dan nog niet uit, kunnen we je altijd nog te hulp schieten.

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #252 Gepost op: 27 februari 2009, 12:34:13 »

Op CD staat alle documentatie. Eerst daarin lezen als je iets niet kan vinden en kom je er dan nog niet uit, kunnen we je altijd nog te hulp schieten.

Ik heb meteen een vraag  :oops:

Na een tijdje gaat het standby-symbooltje (links bovenin) knipperen, terwijl het een hele tijd vast gebrand heeft. Wat betekent dat geknipper? (Ik heb de nachtstand niet aanstaan)...

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #253 Gepost op: 27 februari 2009, 12:50:08 »

Ik heb meteen een vraag  :oops:

Na een tijdje gaat het standby-symbooltje (links bovenin) knipperen, terwijl het een hele tijd vast gebrand heeft. Wat betekent dat geknipper? (Ik heb de nachtstand niet aanstaan)...

Dat je een bericht niet gelezen hebt. Kijk maar eens in het scherm of er een knipperende pijl instaat.

Offline Polyphemus

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #254 Gepost op: 27 februari 2009, 13:06:15 »
Top! :)

/edit: Als je hem op Autoscrollen hebt staan, laat hij geen knipperend symbooltje zien.