Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 145245 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #75 Gepost op: 10 november 2008, 23:24:29 »
Hij ziet er wel een stuk beter uit na de facelift, de galaxy is soms wel erg groot en nu kan de Jupiter daarop inspringen.

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #76 Gepost op: 11 november 2008, 08:41:51 »
Citaat van: "Remon"
Citaat van: "IkWilbert"
Nog een vraagje, is de tekst in het display wat dikker? (vetter) dan bij de jupter pro? of is dat gewoon een vertekend beeld in het plaatje van de pager.

Is een vertekend beeld, voor echte foto's verwijs ik je naar pagina 5 van dit onderwerp.

Dank je Remon, beetje dom van me of die foto's te vergeten  ;)

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #77 Gepost op: 11 november 2008, 11:47:47 »
Citaat
Remon schreef:
IkWilbert schreef:
Nog een vraagje, is de tekst in het display wat dikker? (vetter) dan bij de jupter pro? of is dat gewoon een vertekend beeld in het plaatje van de pager.

Is een vertekend beeld, voor echte foto's verwijs ik je naar pagina 5 van dit onderwerp.

Ik zou het geen vertekend beeld willen noemen, de pager op die foto heeft heel duidelijk een ander lettertype dan degene die ik (en anderen blijkbaar) heb gekregen. De letters van de V9.1 die ik heb zijn gewoon hetzelfde als mijn oude 7.2 en 6.? die ik eerder had.
Of de foto is een trucage, of je kan blijkbaar wel het lettertype aanpassen??
Ik heb zelf al gezocht, maar ik zie het nergens in de handleidingen. Alleen dat je het lettertype van het opstartlogo kan aanpassen van groot naar klein. Dat heb ik niet geprobeerd, maar misschien dat dat ook effect heeft op de meldingsletters? Anders blijft het een raadsel voor mij.

Mars

PS Of is wat ze laten zien het lettertype van de Galaxy?

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #78 Gepost op: 11 november 2008, 12:26:11 »
Citaat van: "Mars"
Ik zou het geen vertekend beeld willen noemen, de pager op die foto heeft heel duidelijk een ander lettertype dan degene die ik (en anderen blijkbaar) heb gekregen. De letters van de V9.1 die ik heb zijn gewoon hetzelfde als mijn oude 7.2 en 6.? die ik eerder had.
Of de foto is een trucage, of je kan blijkbaar wel het lettertype aanpassen??
Ik heb zelf al gezocht, maar ik zie het nergens in de handleidingen. Alleen dat je het lettertype van het opstartlogo kan aanpassen van groot naar klein. Dat heb ik niet geprobeerd, maar misschien dat dat ook effect heeft op de meldingsletters? Anders blijft het een raadsel voor mij.
Mars
PS Of is wat ze laten zien het lettertype van de Galaxy?

De foto is een fotomontage en inderdaad met het lettertype van de Galaxy.
Met het contrast kan je wel een vetter type letter krijgen, maar dan komt de achtergrond ook al wat op. Het blijft een persoonlijke smaak en contraststand 3 of 4 is gewoon goed.

Offline maikelv

• Gevorderd Lid
« Reactie #79 Gepost op: 11 november 2008, 16:59:12 »
Ja ik heb hem ook binnen. Heb eerst even door de manual geneust maar daarna wijst alles zichzelf hoor. Fijne pager en ik hoop dat hij maar lang mee mag gaan  :P  Top service trouwens van de p2000 shop  ;)

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #80 Gepost op: 11 november 2008, 17:35:45 »
Citaat van: "maikelv"
Ja ik heb hem ook binnen. Heb eerst even door de manual geneust maar daarna wijst alles zichzelf hoor. Fijne pager en ik hoop dat hij maar lang mee mag gaan  :P  Top service trouwens van de p2000 shop  ;)

Omdat je een pager gekocht/betaald hebt en zij deze geleverd hebben is dat top service?  ;)

Offline maikelv

• Gevorderd Lid
« Reactie #81 Gepost op: 11 november 2008, 23:07:07 »
Ach ik heb gekkere dingen meegemaakt en ben dus altijd blij als mijn spullen op tijd geleverd worden. Eergisteren besteld en vandaag binnen. Ik wou dat het zo bij alle online winkels ging  ;)

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #82 Gepost op: 12 november 2008, 21:34:31 »
Iets waar ik tegen aanloop...

Bij mijn jup 8.6 heb ik een bepaalde capcode op maildrop gezet met de optie "mail alert" aan. Bij alert in het eerste scherm heb ik de code op Beep gezet. Bij het tabblad music en tone heb ik de code op vibration gezet. Als de pager op op piepen stond dan hoorde 1x een korte piep bij een alarmering en als de pager op stil stond dan trilde die even heel kort.

Nu heb ik bij de jup 9.1 twee capcodes op maildrop staan, de ene heb ik ingesteld met Beep en de andere op 1 sec. In het laatste tabblad heb ik ze beiden op vibration gezet. Echter als nu de code geallarmeerd wordt die op Beep staan dan trilt ie alleen heel even terwijl de pager op piepen staan. Hoe kan dit?

ik hoop dat jullie het een beetje snappen...

Offline maikelv

• Gevorderd Lid
« Reactie #83 Gepost op: 12 november 2008, 22:03:27 »
Ik vraag me ook af of je ergens het volume in kunt stellen. Trillen doet hij hard genoeg maar het geluid mag van mij best harder  :)

Offline Kinky

• Gevorderd Lid
« Reactie #84 Gepost op: 12 november 2008, 22:18:37 »

Bij mijn jup 8.6 heb ik een bepaalde capcode op maildrop gezet met de optie "mail alert" aan. Bij alert in het eerste scherm heb ik de code op Beep gezet. Bij het tabblad music en tone heb ik de code op vibration gezet. Als de pager op op piepen stond dan hoorde 1x een korte piep bij een alarmering en als de pager op stil stond dan trilde die even heel kort.

Nu heb ik bij de jup 9.1 twee capcodes op maildrop staan, de ene heb ik ingesteld met Beep en de andere op 1 sec. In het laatste tabblad heb ik ze beiden op vibration gezet. Echter als nu de code geallarmeerd wordt die op Beep staan dan trilt ie alleen heel even terwijl de pager op piepen staan. Hoe kan dit?

heb je hem niet op always vibrate staan tabblad Music & Tone bijna rechts bovenin.

groeten Kinky.

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #85 Gepost op: 13 november 2008, 08:04:47 »
Citaat van: "Kinky"

heb je hem niet op always vibrate staan tabblad Music & Tone bijna rechts bovenin.

groeten Kinky.

Zeker niet  :) Het zit hem ergens anders in... maar wat.

Offline Kinky

• Gevorderd Lid
« Reactie #86 Gepost op: 13 november 2008, 15:36:22 »
Citaat van: "Kinky"

groeten Kinky.

Zeker niet  :) Het zit hem ergens anders in... maar wat.

Wilbert, stuur even je TBL bestandje dat jij gebruikt naar mij toe.
dan zie ik hopelijk meer.
E-mail adres is bij jou bekend.

Kinky

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #87 Gepost op: 13 november 2008, 16:36:57 »
Volgens mij doet ie het al, ik heb de pager een keer opnieuw geprogrammeerd. Het lijkt nu goed te gaan... ik houd het even in de gaten.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #88 Gepost op: 16 november 2008, 09:35:43 »
Ik ben eigelijk benieuwd welke firma momenteel de jupiter pro 9.1 en usb programmer nog op voorraad heeft???

mvg Hans Peter

Offline www.SemafoonWinkel.nl

• Top Lid
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
« Reactie #89 Gepost op: 16 november 2008, 15:40:25 »
Citaat
Ik ben eigelijk benieuwd welke firma momenteel de jupiter pro 9.1 en usb programmer nog op voorraad heeft???

Er komt voorraad, er wordt verkocht, er komt voorraad, er wordt verkocht.
Voor de een is het dagelijks, voor de ander om de andere dag, wekelijks of maandelijks.
Iedereen handelt daarbij naar eigen inzicht en doet zijn uiterste best.
Van importeur tot en met alle verkopers.
Als klant merk je er alleen iets van als je artikel tijdelijk is uitverkocht.
En ook dat komt weer goed.
Houd het spannend wanneer je een paar dagen moet wachten op je lang verwachte pakket.