Dit kun je alleen via de programmeer-unit wijzigen, toch?
Dat weet ik zo nog niet. Ik heb het zelf inderdaad via de prog.unit gedaan.
Heb me namelijk vandaag bedacht of een woordfilter altijd wel zo handig is... Soms ben ik bij bepaalde gelegenheden waar het niet zo prettig uit komt als opeens me pager als een gek gaat piepen, mocht er een woordfilter geactiveerd worden.
En aangezien de stille of tril stand ook uiteraard door het woord filter wordt genegeerd, kun je er eigenlijk alleen maar zeker van zijn dat er geen geluid uit komt als je hem volledig uitschakelt, maar das ook weer niet de bedoeling 
Wat je schrijft met woordfilter en trillen en/of piepen als je pieper stil wilt hebben klopt.
Ik zit er ook nog over te denken hoe ik het nu wil hebben. Maar daarom is het wel mooi dat je ook kunt filteren naar maildrop.
Als voorbeeld: je wilt alleen de belangrijke meldingen van ambu's, dan kun je woordfilter op "A1" zetten met prio, maar dan piept of trilt hij ook als je pieper in de stilstand zet (bijv. 's nachts). Als je dat niet wil, kun je ook omgekeerd filteren. Ik bedoel, dan zet je ambu code gewoon op piep of tril en filter je met de filters "B" en "A2" de A2 en B-vervoer meldingen naar maildrop. En als je hem dan stil zet is ie wel helemaal stil.
Althans dat neem ik aan, ik ben zelf ook nog aan het puzzelen hoe ik het het liefst wil hebben.
Ik vind het wel een leuke aanvulling op de hobby, dat woordfilter.
vr.gr.
Mars