Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 121912 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Mars/M [Niet meer actief]

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #60 Gepost op: 9 november 2008, 10:47:40 »
Citaat
Dit kun je alleen via de programmeer-unit wijzigen, toch?

Dat weet ik zo nog niet. Ik heb het zelf inderdaad via de prog.unit gedaan.

Citaat
Heb me namelijk vandaag bedacht of een woordfilter altijd wel zo handig is... Soms ben ik bij bepaalde gelegenheden waar het niet zo prettig uit komt als opeens me pager als een gek gaat piepen, mocht er een woordfilter geactiveerd worden.
En aangezien de stille of tril stand ook uiteraard door het woord filter wordt genegeerd, kun je er eigenlijk alleen maar zeker van zijn dat er geen geluid uit komt als je hem volledig uitschakelt, maar das ook weer niet de bedoeling :)

Wat je schrijft met woordfilter en trillen en/of piepen als je pieper stil wilt hebben klopt.
Ik zit er ook nog over te denken hoe ik het nu wil hebben. Maar daarom is het wel mooi dat je ook kunt filteren naar maildrop.
Als voorbeeld: je wilt alleen de belangrijke meldingen van ambu's, dan kun je woordfilter op "A1" zetten met prio, maar dan piept of trilt hij ook als je pieper in de stilstand zet (bijv. 's nachts). Als je dat niet wil, kun je ook omgekeerd filteren. Ik bedoel, dan zet je ambu code gewoon op piep of tril en filter je met de filters "B" en "A2" de A2 en B-vervoer meldingen naar maildrop. En als je hem dan stil zet is ie wel helemaal stil.
Althans dat neem ik aan, ik ben zelf ook nog aan het puzzelen hoe ik het het liefst wil hebben.

Ik vind het wel een leuke aanvulling op de hobby, dat woordfilter.
vr.gr.
Mars

Offline GerP

  • DJI PI Zuid-Oost
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 234
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #61 Gepost op: 9 november 2008, 11:09:30 »
Citaat van: "crumpler"
Heb me namelijk vandaag bedacht of een woordfilter altijd wel zo handig is... Soms ben ik bij bepaalde gelegenheden waar het niet zo prettig uit komt als opeens me pager als een gek gaat piepen, mocht er een woordfilter geactiveerd worden.
En aangezien de stille of tril stand ook uiteraard door het woord filter wordt genegeerd, kun je er eigenlijk alleen maar zeker van zijn dat er geen geluid uit komt als je hem volledig uitschakelt, maar das ook weer niet de bedoeling :)

Kun je het woordfilter niet tijdelijk uitschakelen in het capcode-menu van de Pager V9.1 ?
Ik meen te herineren dat je in het capcode-menu van de Jupiter V8.6 het filter kon in/uitschakelen.
Hij zou dan mooi stil blijven als de stille stand is geactiveerd!

Mvg. GerP
Groeten van Ger

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #62 Gepost op: 9 november 2008, 12:17:59 »
Citaat van: "GerP"
Citaat van: "crumpler"
Heb me namelijk vandaag bedacht of een woordfilter altijd wel zo handig is... Soms ben ik bij bepaalde gelegenheden waar het niet zo prettig uit komt als opeens me pager als een gek gaat piepen, mocht er een woordfilter geactiveerd worden.
En aangezien de stille of tril stand ook uiteraard door het woord filter wordt genegeerd, kun je er eigenlijk alleen maar zeker van zijn dat er geen geluid uit komt als je hem volledig uitschakelt, maar das ook weer niet de bedoeling :)

Kun je het woordfilter niet tijdelijk uitschakelen in het capcode-menu van de Pager V9.1 ?
Ik meen te herineren dat je in het capcode-menu van de Jupiter V8.6 het filter kon in/uitschakelen.
Hij zou dan mooi stil blijven als de stille stand is geactiveerd!

Mvg. GerP

Volgens mij kun je het filter niet uitschakelen via het menu, je kunt wel de capcode uitschakelen waar het filter op zit. Maar dat houdt in dat je op dat moment helemaal niets ontvangt op die betreffende code.

Offline GerP

  • DJI PI Zuid-Oost
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 234
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #63 Gepost op: 9 november 2008, 12:45:32 »
Citaat van: "IkWilbert"
Volgens mij kun je het filter niet uitschakelen via het menu, je kunt wel de capcode uitschakelen waar het filter op zit. Maar dat houdt in dat je op dat moment helemaal niets ontvangt op die betreffende code.

Hmm.. da's jammer.  :(
Ik meen dat het bij de V8.6 wel mogenlijk was.

Gr. GerP
Groeten van Ger

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #64 Gepost op: 9 november 2008, 12:47:15 »
Citaat van: "GerP"
Citaat van: "IkWilbert"
Volgens mij kun je het filter niet uitschakelen via het menu, je kunt wel de capcode uitschakelen waar het filter op zit. Maar dat houdt in dat je op dat moment helemaal niets ontvangt op die betreffende code.

Hmm.. da's jammer.  :(
Ik meen dat het bij de V8.6 wel mogenlijk was.

Gr. GerP

Ik heb de 8.6 hier voor me liggen, en ik kan het niet vinden...

Offline Voederbietel

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 25
    • http://www.trekkerslep.com
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #65 Gepost op: 9 november 2008, 12:48:58 »
Topic titel kan aangepast worden. V9.1 is inmiddels leverbaar.

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #66 Gepost op: 9 november 2008, 12:56:24 »
Citaat van: "Voederbietel"
Topic titel kan aangepast worden. V9.1 is inmiddels leverbaar.

Gedaan  :)

Offline GerP

  • DJI PI Zuid-Oost
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 234
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #67 Gepost op: 9 november 2008, 13:00:24 »
Citaat van: "IkWilbert"
Ik heb de 8.6 hier voor me liggen, en ik kan het niet vinden...

Ik heb hem niet meer!
Er zit mij iets bij, dat je dmv. een "f" de code op woordfilter kon zetten.
Misschien een andere versie, en anders ben ik bang dat er behoorlijk langs zit!  :oops:

Mvg. GerP
Groeten van Ger

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #68 Gepost op: 9 november 2008, 13:08:04 »
Citaat van: "GerP"
Citaat van: "IkWilbert"
Ik heb de 8.6 hier voor me liggen, en ik kan het niet vinden...

Ik heb hem niet meer!
Er zit mij iets bij, dat je dmv. een "f" de code op woordfilter kon zetten.
Misschien een andere versie, en anders ben ik bang dat er behoorlijk langs zit!  :oops:

Mvg. GerP

Misschien dat je een bepaalde functie in de software moet aanzetten? Ik heb alleen het - en de P in het capcode menu.
Maar er zullen vast wel mensen zijn hier die precies weten hoe het zit.

Offline Rowin

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #69 Gepost op: 9 november 2008, 13:09:27 »
Volgens mij was de enigste mogelijkheid om bij de 8.6 het woordfilter aan en uit te schakelen dmv de batterij eruit te halen, en dan de configuratie te wijzigen.
Niet bepaald een snelle manier :)

Ik denk dat ik dan maar eens ga bekijken wat ik met de maildrop kan bereiken :)

Offline Joost Berg

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 12
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #70 Gepost op: 9 november 2008, 14:31:48 »
Is hij nog wel even groot als de 8.6 (I.V.M. holsters e.d.)??

En kan je bij woord herkenning ook een aantal capcodes uitzonderen, bijv. code 1,2,3 zonder woordfilter en de rest met???

Groet Joost

Leen Ansems

  • Gast
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #71 Gepost op: 9 november 2008, 14:37:36 »
Citaat van: "Joost Berg"
Is hij nog wel even groot als de 8.6 (I.V.M. holsters e.d.)??

En kan je bij woord herkenning ook een aantal capcodes uitzonderen, bijv. code 1,2,3 zonder woordfilter en de rest met???

Groet Joost

Bij elke pager V8.6 en V9.1 kan je per capcode bepalen of een filterwoord geldig moet zijn. Het antwoord is dus ja.

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #72 Gepost op: 10 november 2008, 21:03:48 »
Nog een vraagje, is de tekst in het display wat dikker? (vetter) dan bij de jupter pro? of is dat gewoon een vertekend beeld in het plaatje van de pager.

Offline maikelv

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 166
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #73 Gepost op: 10 november 2008, 21:51:42 »
Ben benieuwd, heb hem ook besteld met usb programmer. Hij zal morgen of overmorgen wel binnen komen, ben ik weer op de hoogte van wat er speelt hier in de buurt  :) Heb zelfs nog nooit een Jupiter Pro gehad dus ben er zeer benieuwd naar.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2000
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #74 Gepost op: 10 november 2008, 22:02:39 »
Citaat van: "IkWilbert"
Nog een vraagje, is de tekst in het display wat dikker? (vetter) dan bij de jupter pro? of is dat gewoon een vertekend beeld in het plaatje van de pager.

Is een vertekend beeld, voor echte foto's verwijs ik je naar pagina 5 van dit onderwerp.