Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 121922 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Rowin

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #45 Gepost op: 7 november 2008, 21:29:26 »
Citaat van: "Wopper"
dat de melding blijft staan klopt "display text until key pressed" heet die optie en hij laat de melding dus staan totdat jij op een toets druk. Ook al komen er nog 15 meldingen na.

Maar die optie heb ik niet aangevinkt?  :?

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2000
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #46 Gepost op: 7 november 2008, 21:29:52 »
Zit de bungee-koord die op de foto te zien is er tegenwoordig standaard bij in plaats van een ketting?

Offline Rowin

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #47 Gepost op: 7 november 2008, 21:33:21 »
Citaat van: "Remon"
Zit de bungee-koord die op de foto te zien is er tegenwoordig standaard bij in plaats van een ketting?

Nee, die had ik nog aan me ProOne+ zitten, maar vind ik zelf prettiger dan de ketting die er standaard bij zit.

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #48 Gepost op: 8 november 2008, 03:54:05 »
Citaat van: "crumpler"
Citaat van: "Wopper"
dat de melding blijft staan klopt "display text until key pressed" heet die optie en hij laat de melding dus staan totdat jij op een toets druk. Ook al komen er nog 15 meldingen na.

Maar die optie heb ik niet aangevinkt?  :?

Dan gaat hij naar 60 seconden weer terug naar de pijltjes stand.

corvus

  • Gast
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #49 Gepost op: 8 november 2008, 08:18:16 »
Citaat van: "crumpler"
Of het geluid harder is dan de 8.6 weet ik niet, maar wel dan de ProOne+ :)

Voor het programmeren heb ik helaas een andere computer in huis moeten opzoeken waar nog XP opstaat, want op een Windows Vista Home Ultimate (64 bits) kan die de juiste drivers er niet voor vinden. Heb hem ook al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, en apart gedaan, maar helaas allemaal zonder werkend resultaat.
Op de XP computer deed ie het in 1 keer!

Betekent dit dat de programmer alleen onder XP werkt of dat de programmer compatibel gemaakt moet worden met Vista?

pieterschuijn

  • Gast
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #50 Gepost op: 8 november 2008, 08:53:15 »
Vandaag de eerste pagers binnengekregen
Helaas de programeer units laten noch even op zich wachten dus de eerste maar handmatig programeren
De rubberen knopjes voelen goed aan,het geluid is zo als bij de Galaxy 9.0 niet handmatig in het menu te wijzigen
Ik denk dat dit weer een goede aanwinst is in de wereld van de pagers

met vriendelijke groet,
  
  Piet

Offline Voederbietel

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 25
    • http://www.trekkerslep.com
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #51 Gepost op: 8 november 2008, 09:07:05 »
Citaat van: "corvus"
Betekent dit dat de programmer alleen onder XP werkt of dat de programmer compatibel gemaakt moet worden met Vista?

De software werkt in ieder geval onder Vista Home Premium 32 Bits, het programma start alleen zeer traag op.

Offline timo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #52 Gepost op: 8 november 2008, 09:36:46 »
Citaat van: "Voederbietel"
Citaat van: "corvus"
Betekent dit dat de programmer alleen onder XP werkt of dat de programmer compatibel gemaakt moet worden met Vista?

De software werkt in ieder geval onder Vista Home Premium 32 Bits, het programma start alleen zeer traag op.

O bij mij nergens last van op windows vista, ja even dat het beeld wat langzamer is maar niet echt zeer langzaam.

Bij mij werkt de software goed, ik vind het alleen raar dat als ik capcode 6 op group wil zetten dat ik dan melding time flow krijg en dat het programma afsluit.
Manschap a bij brandweer Hollands midden Post Gouda,
Eerst hulpverlener en verbindings-coordinator Rode kruis Gouda e.o.

corvus

  • Gast
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #53 Gepost op: 8 november 2008, 09:52:08 »
Wellicht ten overvloede hoor....

Als je de 9.1 koopt wordt er dan ook de software bijgeleverd? Of komt de software pas als je de usb-programmer koopt?

Offline Rowin

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #54 Gepost op: 8 november 2008, 09:56:42 »
Citaat van: "Voederbietel"
De software werkt in ieder geval onder Vista Home Premium 32 Bits, het programma start alleen zeer traag op.

Dan zal het wel aan de 64-bits liggen dat ie de driver niet kan installeren  :(

Leen Ansems

  • Gast
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #55 Gepost op: 8 november 2008, 10:37:57 »
Citaat van: "corvus"
Wellicht ten overvloede hoor....

Als je de 9.1 koopt wordt er dan ook de software bijgeleverd? Of komt de software pas als je de usb-programmer koopt?

Denk eens na: wat moet je met de software zonder een programmer?
Het programma zal waarschijnlijk niet eens werken zonder de aangesloten programmer.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #56 Gepost op: 8 november 2008, 10:44:26 »
Citaat van: "crumpler"
Citaat van: "Voederbietel"
De software werkt in ieder geval onder Vista Home Premium 32 Bits, het programma start alleen zeer traag op.

Dan zal het wel aan de 64-bits liggen dat ie de driver niet kan installeren  :(

Vista 32 bits heeft in het begin wat problemen opgeleverd, maar die zijn nu aardig onder de knie. De 64 bits versie schijnt heel anders te werken en de softwarefabrikanten hebben het hier zwaar mee. Microsoft heeft ook niet voor niets al de opvolger van Vista voorgesteld. XP blijft gelukkig voorlopig nog leverbaar :P

pieterschuijn

  • Gast
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #57 Gepost op: 8 november 2008, 12:45:24 »
Bij bestelling programeer unit software bijgesloten.

   Groet,Piet

Offline Mars/M [Niet meer actief]

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 465
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #58 Gepost op: 8 november 2008, 15:59:04 »
Heb hem ook binnen. Eerste indrukken prima. Trilt als een gek.  ;)

Verder is woordfilter niet hoofdlettergevoelig. Ik heb "Prio 1" als prio woordfilter ingesteld, maar dan geeft ie ook prio signaal op meldingen met daarin woord "PRIO 1".

Op mijn elders op dit forum gestelde vraag of woordfilter ook op trillen kan, kan ik bevestigend antwoorden.

Verder kun je ook zorgen dat het woordfilter juist geen prio signaal (of tril in mijn geval) geeft, maar dat ie juist gefilterde berichten wegzet naar maildrop.

Al met al mogelijkheden genoeg.
Ben er blij mee tot nu.

USB programmer onder XP inderdaad geen enkel probleem.

vr.gr.
Mars

Offline Rowin

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: Nieuwe jupiter pager (v9.1) binnenkort verkrijgbaar
« Reactie #59 Gepost op: 8 november 2008, 20:35:54 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Het programma zal waarschijnlijk niet eens werken zonder de aangesloten programmer.

Dat gelukkig wel.
Zo kun je hem op je computer waar de prog-unit niet ondersteund wordt wel gewoon vast voorprogrammeren, en het bestandje opslaan en meenemen naar de andere computer waar je dan in 2 minuten klaar bent om de nieuwe versie op je pager te zetten :)

Citaat van: "Mars"
Op mijn elders op dit forum gestelde vraag of woordfilter ook op trillen kan, kan ik bevestigend antwoorden.

Dit kun je alleen via de programmeer-unit wijzigen, toch?

Heb me namelijk vandaag bedacht of een woordfilter altijd wel zo handig is... Soms ben ik bij bepaalde gelegenheden waar het niet zo prettig uit komt als opeens me pager als een gek gaat piepen, mocht er een woordfilter geactiveerd worden.
En aangezien de stille of tril stand ook uiteraard door het woord filter wordt genegeerd, kun je er eigenlijk alleen maar zeker van zijn dat er geen geluid uit komt als je hem volledig uitschakelt, maar das ook weer niet de bedoeling :)