0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Heeft er iemand een pdf van de handleiding ?
Heeft er iemand een pdf van de handleiding ?Heb namelijk de 9.1 besteld en wil mezelf alvast gaan inlezen.Of is de bediening hetzelfde als de 8.6 ?
En hij is binnen....Even alles goed doorlezen en programeren....Pager voelt lekker robuust aan en ziet er erg goed afgewerkt uit.Hebben jullie alle capcode's op personal gezet of alleen enkele ?
Dat knipperende luidsprekersymbooltje, is dat ook exemplarisch of iets waar de bezitters mee moeten leren leven?
Citaat van: "Remon"Dat knipperende luidsprekersymbooltje, is dat ook exemplarisch of iets waar de bezitters mee moeten leren leven?Ik heb dit ook... ik ben bang dat we hiermee moeten leren leven?
Citaat van: "IkWilbert"Citaat van: "Remon"Dat knipperende luidsprekersymbooltje, is dat ook exemplarisch of iets waar de bezitters mee moeten leren leven?Ik heb dit ook... ik ben bang dat we hiermee moeten leren leven?Doe me een plezier: mail me je file. Kan ik kijken of daarmee in een andere pager hetzelfde probleem optreedt.
Doe me een plezier: mail me je file. Kan ik kijken of daarmee in een andere pager hetzelfde probleem optreedt.
Zal ik je vanavond mailen Leen. Dank voor de hulp alvast
Geprogrammeerd moet een programmer of handmatig zonder progtool?
Citaat van: "IkWilbert"Zal ik je vanavond mailen Leen. Dank voor de hulp alvast De file zit erin en ik hou het in de gaten. Voor alle gebruikers: Direct show until press key staat niet standaard aangevinkt. Dat moet wel als je een melding in je scherm wilt laten staan totdat je op een toets drukt.