Auteur Topic: uniden usc230  (gelezen 179806 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Discriminator

• Moderator
  • Rene - Capelle a/d IJssel
    • https://www.discriminator.nl
Re: uniden usc230
« Reactie #255 Gepost op: 22 augustus 2008, 20:16:08 »
Citaat van: "swfjvh"
Als ik op de site van JBE(de goedkoopste?) kijk uit Breda, zie ik dat de scanner €145, software €25.95 zonder verzendingskosten (heb net een mail gestuurd voor die kosten te weten). (=170.95)
Wanneer ik dan op jouw site kijk zie ik dat de 2lvl interface voldoende is voor ASTRID + de discriminatoruitgang 30 euro kost + 12.5(België) euro verzendingskosten => zonder de inbouw.
Dus dit word dan 170.95+42.5+verzendingskosten JBE zal het bedrag rond de 225 euro liggen.
Hierdoor probeer ik nog de extra verzendingskosten tussen jou en JBE te vermijden = enkel deze van bij jou naar mij en van JBE naar mij.

Edit: totale kosten voor Belgische kopers bedraagd 170.95(scanner + software) + 42.5 (discriminatoruitgang + 2lvl interface + verzendingskosten BE) + 15 verzendingskosten JBE =>€228.45

Verzendkosten binnen Nederland van JBE zijn gratis. Dus als JBE hem naar mij stuurt ben je 170.95 + 42.50 kwijt.

-Rene

Offline swfjvh

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #256 Gepost op: 22 augustus 2008, 21:15:12 »
Citaat van: "Discriminator"
Als ik op de site van JBE(de goedkoopste?) kijk uit Breda, zie ik dat de scanner €145, software €25.95 zonder verzendingskosten (heb net een mail gestuurd voor die kosten te weten). (=170.95)
Wanneer ik dan op jouw site kijk zie ik dat de 2lvl interface voldoende is voor ASTRID + de discriminatoruitgang 30 euro kost + 12.5(België) euro verzendingskosten => zonder de inbouw.
Dus dit word dan 170.95+42.5+verzendingskosten JBE zal het bedrag rond de 225 euro liggen.
Hierdoor probeer ik nog de extra verzendingskosten tussen jou en JBE te vermijden = enkel deze van bij jou naar mij en van JBE naar mij.

Edit: totale kosten voor Belgische kopers bedraagd 170.95(scanner + software) + 42.5 (discriminatoruitgang + 2lvl interface + verzendingskosten BE) + 15 verzendingskosten JBE =>€228.45

Verzendkosten binnen Nederland van JBE zijn gratis. Dus als JBE hem naar mij stuurt ben je 170.95 + 42.50 kwijt.

-Rene

Bedankt voor je voorstel René, ik zal dit zkr overwegen maar moet dit natuurlijk ook aan m'n ouders voorstellen, je krijgt nog een bericht;)
Eigenaar van een Uniden Bearcat USC 230XLT

Grtz,
Jonas

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #257 Gepost op: 28 augustus 2008, 23:49:00 »
Bedankt voor je voorstel René, ik zal dit zkr overwegen maar moet dit natuurlijk ook aan m'n ouders voorstellen, je krijgt nog een bericht;)

Ik kan vertellen dat je gerust zaken kunt doen via René, goede service en snelle afhandeling. Ik denk dat velen dit met mij delen. Kan je ook aan je ouders vertellen.

Offline swfjvh

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #258 Gepost op: 29 augustus 2008, 22:47:13 »
Citaat van: "Remon"

Ik kan vertellen dat je gerust zaken kunt doen via René, goede service en snelle afhandeling. Ik denk dat velen dit met mij delen. Kan je ook aan je ouders vertellen.

Bedankt voor je mening, eens er wat geld "beschikbaar" is zal ik dit dan zeker via René afhandelen :)

Grtz,
Jonas

Offline Jasu

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #259 Gepost op: 30 augustus 2008, 00:44:08 »
Hallo,

Sinds 2 dagen de trotse bezitter van een usc230-e. Moet zeggen dat het zo op het eerste gezicht best ingewikkeld lijkt allemaal. Zal er aardig wat tijd in moeten steken om eea door te krijgen. Kom behoorlijk veel termen en onderwerpen tegen waarvan ik denk ¿¿wat is dat in vredesnaam. Zal dit forum dus hard nodig gaan hebben.
Heb inmiddels wel al bij iemand een verzoek gedaan om een mem file. Krijg namelijk frequentie lijstjes die ik heb niet juist  geimporteerd. Zal wellicht aan mijn onwetendheid liggen.
Vroeg me af of er eventueel een plek is waar mem-files beschikbaar zijn.

Jack

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #260 Gepost op: 30 augustus 2008, 00:50:19 »
Hallo Jack zo te zien kom je net als ik uit IJmuiden. Stuur me via pb je emailadres maar even en dan stuur ik je wat bestanden.

Offline Medic

• VPK
  • Gevorderd Lid
« Reactie #261 Gepost op: 15 september 2008, 16:59:45 »
Kan iemand mij misschien uitleggen waar het Sql draai knopje voor dient?
Ik ben de handleiding kwijt  :(

Alvast bedankt!

Groetjes,
Joey
Jupiter pro V7.1 & Uniden-Bearcat USC 230 met BT 1 BIG MAG SCANNERANTENNE 25 MHz t/m 1300 MHz & GP380 UHF portofoon

PD1EU

• Gast
« Reactie #262 Gepost op: 15 september 2008, 18:22:20 »
Citaat van: "Medic"

Alvast bedankt!

Groetjes,
Joey

Ooit er aan gedacht om www.uniden.com eens te raadplegen voor de handleiding ??
Om het nog eenvoudiger voor je te maken....deze link'
http://myweb.cableone.net/marksscanners/230/230.html

Offline Medic

• VPK
  • Gevorderd Lid
« Reactie #263 Gepost op: 15 september 2008, 18:25:39 »
Citaat van: "pd1eu"
Citaat van: "Medic"

Alvast bedankt!

Groetjes,
Joey

Ooit er aan gedacht om http://www.uniden.com eens te raadplegen voor de handleiding ??
Om het nog eenvoudiger voor je te maken....deze link'
http://myweb.cableone.net/marksscanners/230/230.html

Nee nooit aangedacht anders had ik de vraag niet gesteld he...
In iedergeval bedankt!
Jupiter pro V7.1 & Uniden-Bearcat USC 230 met BT 1 BIG MAG SCANNERANTENNE 25 MHz t/m 1300 MHz & GP380 UHF portofoon

Offline swfjvh

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #264 Gepost op: 21 december 2008, 10:02:56 »
Hallo,

ik heb deze scanner nu in m'n bezit maar ik heb nog problemen, ik ben nog een leek dus m'n vragen kunnen misschien raar klinken.
1)Het enige wat ik hoor is ruis (ligt dit aan instellingen?)
2)Ik programmeer met BcTool, maar deze detecteert de scanner wel maar zegt dat er geen programming information te vinden is(dus uitlezen lukt niet)
Hoe los ik dit op?

dank bij voorbaat ;)

Grtz,
Jonas

Offline MarkRasing

• Gevorderd Lid
« Reactie #265 Gepost op: 8 januari 2009, 15:52:20 »
1. probeer de squelch knop te draaien zodat de ruis net weg valt ;) anders een andere freq. zoeken...
2. volgens mij herken ik dit probleem.... weet alleen niet meer hoe dat ook alweer verholpen word (tijd geleden dat ik de software heb gebruikt) zal er nog is in duiken...

hopelijk kan je nog wat met deze antwoorden....
Mark

USC-230

Offline swfjvh

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #266 Gepost op: 8 januari 2009, 20:57:48 »
Dag Mark,

Op het eerste probleem had ik de oplossing al gevonden (beruste op een misverstandje:p) :)
Nu heb ik wel het gevoel dat hij midden in een bericht wegvalt (dus als er gesproken wordt, niet na een gesprek(logisch dat hij dan verder doet).
Dus terwijl er bijvoorbeeld een conversatie is, krijg ik enkel fragmenten te horen bvb je krijgt de tonen te horen, erna het eigenlijke bericht maar ondertussen zitten er "lege" stukjes tussen :(
Gevolg bv een deel van een oproep gemist... :?
Ligt dit aan het toestel of kun je er zelf iets aan doen (ben van plan de miniscan-antenne te kopen)

Grtz,
Jonas

Offline Medic

• VPK
  • Gevorderd Lid
« Reactie #267 Gepost op: 9 januari 2009, 09:21:58 »
Mess een idee om dan op 'Hold' te drukken, dan blijft de desbetreffende frequentie 'vast staan'

Groetjes,
Joey

Gert Jan

• Gast
« Reactie #268 Gepost op: 9 januari 2009, 14:48:33 »
Nu heb ik wel het gevoel dat hij midden in een bericht wegvalt (dus als er gesproken wordt, niet na een gesprek(logisch dat hij dan verder doet).
Dus terwijl er bijvoorbeeld een conversatie is, krijg ik enkel fragmenten te horen bvb je krijgt de tonen te horen, erna het eigenlijke bericht maar ondertussen zitten er "lege" stukjes tussen :(
Ligt dit aan het toestel of kun je er zelf iets aan doen (ben van plan de miniscan-antenne te kopen)

Waarschijnlijk heb je prio en/of Close Call aanstaan.

Offline MarkRasing

• Gevorderd Lid
« Reactie #269 Gepost op: 9 januari 2009, 15:05:51 »
Dag Mark,

Op het eerste probleem had ik de oplossing al gevonden (beruste op een misverstandje:p) :)

het zou kunnen dat het aan je antenne ligt.... dit ga ik alleen neit met zekerheid bevestigen ;) straks zit ik er naast.....

wat ik wel heb gemerkt dat sinds ik een grotere betere antenne soms/meestal meer delen van het gesprek doorgeeft....

ik heb me gisteravond weer is verdiept in die software..... even uit me hoofd staat er bovenin in de balk staan er verschillende opties een van die heeft iets met ''contact scanner'' of ''usc 230'' te maken zoiets.. als je daarop klikt zie je eerst ''read scanner'' daarna ''send (to?) scanner'' en dan weet ik niet wat de derde was in ieder geval probeer de derde is aan te klikken en dan onderin (op het scherm wat je dan krijgt) op ''auto detect scanner'' te drukken daarna kan je volgens mij via het  ''read scanner'' het wel ophalen.... waarschijnlijk selecteert hij niet automatisch de goeie com poort en daardoor moet je het zo doen....(dit kan even duren als je veel op je scanner hebt staan ;))
Mark

USC-230