Auteur Topic: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl  (gelezen 159298 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
Re: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl
« Reactie #60 Gepost op: 17 augustus 2006, 17:30:54 »
Citaat van: "IkWilbert"
Citaat van: "D a a f"
Om nog even terug te komen op de pager, zo'n ledje lijkt mij wel een handige optie... mocht je een keer een melding missen dan zie je aan het ledje dat je iets gemist hebt. Zoiets heeft de infostream toch ook?

Wat ik van het bericht van "vuurvreter63" begrijp is dat het leDje alleen knippert tijdens alarm en daarna weer uitgaat, niet echt functioneel vind ik.

PS @cappie: Henk, zie je Hielco Giessen nog weleens? Volgens mij is hij een beetje minder met brandweer bezig, of heb ik het mis?

Ja, en Wopper zegt weer heel wat anders als ik zijn post lees...

Tja ik kan alleen maar vertellen wat ik heb gehoord, en als anderen daar meer zekerheid overhebben, dan zullen we dit spoedig hier lezen.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #61 Gepost op: 17 augustus 2006, 17:39:51 »
Citaat van: "DonaldDuck"
Kan iemand nu ook vertellen hoe het met het display zit van de pager? Is deze beter bestand tegen krassen? Eigenlijk zou er ook een soort bescherming over moeten net zoals bij de Pro One.
Groeten

Kijkend naar de Jupiters, dan is de grote veroorzaker van de krassen, het holster wat er bij geleverd wordt. Bij het steken van de pager in de holster, komt de (ronde) punt  net over het display heen. En daardoor onstaan krassen op het display.
Ga zelf de pager maar eens in het holster plaatsen, en doe dit langzaam, dan zie je precies wat ik bedoel. Ook ik heb last van krassen en vindt dit erg zonde.

De Galaxy heeft het zelfde display, echter het holster is iets beter van vormgeving, en voorkomt het krassen. Echter wanneer de opening voor de knoppen geheel dicht zou zijn, verwacht ik dat het krijgen van krassen op het display niet meer voorkomt.
Van Leen heb ik begrepen dat dit al aan Apollo is doorgegeven.

A3 markelo

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: 17 augustus 2006, 17:54:15 »
Ik weet wel. Als die uitkomt voor de particulier dan moet ik er ook 1 hebben.

peen van dienst

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 17 augustus 2006, 19:55:44 »
Citaat van: "vuurvreter63"
De Galaxy heeft het zelfde display, echter het holster is iets beter van vormgeving, en voorkomt het krassen. Echter wanneer de opening voor de knoppen geheel dicht zou zijn, verwacht ik dat het krijgen van krassen op het display niet meer voorkomt.

Ik heb hem zelf (de Galaxy) dus in een oud Quattro tasje zitten. Vind ik eigenlijk nog het handigste dragen, maar dat is ook een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Nadeel van het Quattro tasje i.c.m. de Galaxy is dat de pager niet vergrendeld zit; in extreme situaties zou hij eruit kunnen vallen.

Peen

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #64 Gepost op: 17 augustus 2006, 19:58:54 »
Citaat van: "peen van dienst"

Ik heb hem zelf (de Galaxy) dus in een oud Quattro tasje zitten. Vind ik eigenlijk nog het handigste dragen, maar dat is ook een kwestie van persoonlijke voorkeur.

Nadeel van het Quattro tasje i.c.m. de Galaxy is dat de pager niet vergrendeld zit; in extreme situaties zou hij eruit kunnen vallen.

Peen

Daar heb ik ook nog 2 uitvoeringen van liggen, zal eens gaan kijken of dit het is.
Bedankt voor de tip.

peen van dienst

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:00:27 »
Daar heb ik ook nog 2 uitvoeringen van liggen, zal eens gaan kijken of dit het is.
Bedankt voor de tip.

Ja; ik heb bij de AB er ook nog een paar gehaald (de oude tasjes)  :P

Peen

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #66 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:02:16 »
Bedankt voor de tip.

Ja; ik heb bij de AB er ook nog een paar gehaald (de oude tasjes)  :P

Peen

AB ?? wat is dat?

peen van dienst

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:04:46 »
AB ?? wat is dat?

De afdeling adembescherming; waar bij een heleboel korpsen ook de verbindingsmiddelen 'gedaan worden'.....

Peen

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #68 Gepost op: 17 augustus 2006, 20:09:35 »
AB ?? wat is dat?

De afdeling adembescherming; waar bij een heleboel korpsen ook de verbindingsmiddelen 'gedaan worden'.....

Peen

Oke bedankt, bij ons is het gewoon de afdeling verbindingen, vandaar dat ik de link niet kon leggen. Maar het is me helemaal duidelijk.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #69 Gepost op: 17 augustus 2006, 22:26:22 »
Citaat van: "D a a f"
Ja, en Wopper zegt weer heel wat anders als ik zijn post lees...

En ik hoop dat Rob gelijk heeft.

Rob gaf aan hoe de vraag bij apollo was neergelegd, nu hopen dat apollo het ook waar kan maken.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 19 augustus 2006, 11:20:29 »
Ik heb van Anton het volgende doorgekregen voor de definitieve versie die voorlopig alleen voor hulpverleners beschikbaar komt :
- In de pager wordt gedetecteerd dat het toestel in de lader staat. De pager geeft het laadproces aan.
   Het trillen in de lader kan  automatisch overgeschakeld worden naar piepen.
- Het ledje gaat knipperen na een melding en blijft doorknipperen tot je een knop indrukt.
 (hiermee is dus alle twijfel over dit punt van de baan en je ziet gelijk dat je wat gemist hebt)
- Het buitenbereik alarm is correct werkend en bij geen ontvangst van P2000  kan een luid alarm klinken.
- Het alertmenu is eenvoudiger gemaakt.

Mvg,
Leen

Offline Arle

• Top Lid
« Reactie #71 Gepost op: 19 augustus 2006, 12:02:30 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Ik heb van Anton het volgende doorgekregen voor de definitieve versie die voorlopig alleen voor hulpverleners beschikbaar komt :
- In de pager wordt gedetecteerd dat het toestel in de lader staat. De pager geeft het laadproces aan.
   Het trillen in de lader kan  automatisch overgeschakeld worden naar piepen.
- Het ledje gaat knipperen na een melding en blijft doorknipperen tot je een knop indrukt.
 (hiermee is dus alle twijfel over dit punt van de baan en je ziet gelijk dat je wat gemist hebt)
- Het buitenbereik alarm is correct werkend en bij geen ontvangst van P2000  kan een luid alarm klinken.
- Het alertmenu is eenvoudiger gemaakt.

Mvg,
Leen

Kijk... Dat is nog eens service !!!
Kunnen we Anton ook ergens voordragen voor Bedrijf van het jaar????  :P
Met vriendelijke groet,
Arlé

Offline bluskabouter

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #72 Gepost op: 19 augustus 2006, 15:05:47 »
ik weet dat er tot op heden alleen voor de hulpdiensten deze pager beschikbaar is, maar is het misschien mogelijk dat er een soort wachtlijst wordt gemaakt voor diegene die deze pager "prive" willen aanschaffen?
als dit mogelijk is meld ik mij bij deze aan!!
haal gerust in, de brandweer knipt je er wel uit!!

A3 markelo

• Gast
« Reactie #73 Gepost op: 19 augustus 2006, 15:11:59 »
Bij deze ik ook. Enschede en Markelo is 1 keer rijden  :):):)

Offline sat-star

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #74 Gepost op: 19 augustus 2006, 15:54:03 »
bij deze nog 1.. :P