Auteur Topic: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl  (gelezen 159358 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline amstaf3

• Beginnend Lid
  • **
Re: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl
« Reactie #90 Gepost op: 26 augustus 2006, 20:23:41 »
Het grote probleem is voor veel korpsen wat doen we met de X3 en dan met name de kosten, maar sommige korpsen hebben hun buik er zo vol van dat kosten ook geen probleem meer is. Wopper

dit is nou wat ik bedoel als een leverancier troep leverd stuur ze terug en betaal de rekening niet.
want anders zijn de belasting betalers weer de dupe door zogenaamde zwaar gestudeerde ambtenaren die zwaar over betaald worden en eigenlijk nog te stom zijn om bv stratenmaker op zee te worden

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #91 Gepost op: 31 augustus 2006, 12:47:03 »
De 7.8 versie in me handen gehad (met led) en deze heeft nu ook een reminder functie! Dus na het alarm blijft hij om de seconde knipperen zodat je kunt zien dat er alarm is geweest. En als je hem op trillen hebt staan en je zet hem in de lader (waar je kan aangeven dat trillen uit moet gaan) gaat hij automatisch naar piepen, zo mis je dus nooit een alarm;-) Wat ook een mooie optie is dat is de optie "discreet zonder tril"  dan geeft hij een heel kort piepje (voor de freaks: het toontje van maildrop BEEP) dat is ideaal voor op kantoor als je bv de monitor code erin hebt staan. En tijdens stil kan je toch berichten zien omdat de verlichting aangaat en het bericht binnen komt, in tegenstelling tot de Jupiter waar alles donker bleef bij het ontvangen berichten op stil. Het audio menu is ook aangepast en een stuk overzichtelijker geworden, alle kerst muziekjes zijn eruit.

Mijn gok is dat er eind september begin oktober voor hulpverlenend nederland een zeer goede pager beschikbaar is!

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #92 Gepost op: 31 augustus 2006, 14:09:13 »
Citaat van: "Wopper"
Mijn gok is dat er eind september begin oktober voor hulpverlenend nederland een zeer goede pager beschikbaar is!

En wanneer voor ons?  ;)

Klaas Goossensen

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: 31 augustus 2006, 14:13:21 »
Als je je nu nog schnelll opgeeft bij de brandweer .. kan je hem prive via de brandweer bestellen heb ik gehoord.

Klaas.

Offline Daaf

• Top Lid
« Reactie #94 Gepost op: 31 augustus 2006, 14:14:02 »
Citaat van: "Klaas Goossensen"
Als je je nu nog schnelll opgeeft bij de brandweer .. kan je hem prive via de brandweer bestellen heb ik gehoord.

Klaas.

Waarvoor aanschaffen als je er dan eentje gewoon gratuit en voor niets krijgt :-)

Klaas Goossensen

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: 31 augustus 2006, 14:17:37 »
Weet ik veel waar Wilbert werkt ??

Klaas.

Offline michel

• Gevorderd Lid
« Reactie #96 Gepost op: 31 augustus 2006, 14:55:38 »
als het 100% goed werkt en ook nog eens mooi is dan is dat toch ook wat waard vind ik ;)

Offline Daaf

• Top Lid
« Reactie #97 Gepost op: 31 augustus 2006, 15:06:07 »
Citaat van: "Klaas Goossensen"
Weet ik veel waar Wilbert werkt ??

Klaas.

Nee, jij reageerde op het bericht van Wilbert met de opmerking dat je je dan nog snel bij de brandweer kon aanmelden en er dan eentje via de brandweer zou kunnen aanschaffen.

Waarvoor dan eentje aanschaffen als je er dan bij de brandweer eentje krijgt?

Offline willempie

• Gevorderd Lid
« Reactie #98 Gepost op: 31 augustus 2006, 15:25:50 »
Wat ook een mooie optie is dat is de optie "discreet zonder tril"  dan geeft hij een heel kort piepje (voor de freaks: het toontje van maildrop BEEP) dat is ideaal voor op kantoor als je bv de monitor code erin hebt staan.

Kijk dat is nou een mooie optie  :)

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #99 Gepost op: 1 september 2006, 21:38:05 »
De 7.8 versie in me handen gehad (met led) en deze heeft nu ook een reminder functie! Dus na het alarm blijft hij om de seconde knipperen zodat je kunt zien dat er alarm is geweest. En als je hem op trillen hebt staan en je zet hem in de lader (waar je kan aangeven dat trillen uit moet gaan) gaat hij automatisch naar piepen, zo mis je dus nooit een alarm;-) Wat ook een mooie optie is dat is de optie "discreet zonder tril"  dan geeft hij een heel kort piepje (voor de freaks: het toontje van maildrop BEEP) dat is ideaal voor op kantoor als je bv de monitor code erin hebt staan. En tijdens stil kan je toch berichten zien omdat de verlichting aangaat en het bericht binnen komt, in tegenstelling tot de Jupiter waar alles donker bleef bij het ontvangen berichten op stil. Het audio menu is ook aangepast en een stuk overzichtelijker geworden, alle kerst muziekjes zijn eruit.

Ik zie dat tijdens mijn vacantie alle openstaande vragen zijn beantwoord, inclusief die van mij  ;)  ,heb ik toch nog 1 vraagje  :P  zijn er al foto's van deze mooie versie 7.8??
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #100 Gepost op: 2 september 2006, 07:45:35 »
Ja gewoon hetzelfde als altijd alleen je moet een doorzichtig vakje rechts boven meedenken op de behuizing. Wat rood oplicht als de led brandt.

Zoals je hier ziet : http://www.gapollo.com.tw/eng/product_d ... dise_id=80 heb je rechtsbovenin de pager dat ledje. Maar dan moet je dit "denken" op de AFA-27 welke ook op die site staat en in NL de Galaxy heet.

Gert Jan

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: 2 september 2006, 11:55:45 »
Is in de onderwerpregel nu p2000shop.nl toegevoegt of was dit al vanaf de eerste posting?

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: 2 september 2006, 12:36:03 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Is in de onderwerpregel nu p2000shop.nl toegevoegt of was dit al vanaf de eerste posting?

Zover ik weet vanaf de eerste posting.
Mvg,
Leen

Gert Jan

• Gast
« Reactie #103 Gepost op: 2 september 2006, 12:43:14 »
f

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #104 Gepost op: 2 september 2006, 14:08:43 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"

Naar mijn bescheiden mening is dat er inderdaad later pas aan toegevoegd.

So what?

Peter.