0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.
normaal zoals ik kon lezen op de website van van dijck heb je geen scanner niet meer nodig plug en play staat eropof heb ik dit verkeerd ?
moet ik eveneens iets aan de instellingen veranderen of lopen de berichten zo binnen ?ik zie mijn naald licht tot aan het 2 de bolletje uitwijken maar niet zoals men zegt op deze site helemaal naar rechtsmet dank
Als je ook wilt meelezen met de pagingnetten die POCSAG gebruiken (ASTRID, en ook de Nederlandse POCSAG-netwerken), moet je "Enable Pocsag Decoding" en de hokjes daarachter aanvinken.
is gebeurd moet ik eveneens iets aan de instellingen veranderen of lopen de berichten zo binnen ?ik zie mijn naald licht tot aan het 2 de bolletje uitwijken maar niet zoals men zegt op deze site helemaal naar rechtsmet dankhet volgende vind in onder toets f12pdw debuy information rx quality 0.0%
HoiIk ben op zoek naar iemand die een blackbox heeft aangesloten via de geluidskaart. Een vriend van me heeft een blackbox maar op z'n nieuwe pc geen seri ële poort meer. We willen eens proberen of een blackbox met kabeltje voor over de geluidskaart bij hem het gewenste resultaat geeft, om er dan zelf 1 te kopen.Iemand die ff kan helpen?met dank