Staat bij in de scanlijst !
Hoe kom jij aan die kanalen joh ? Ik scan me de pokken
Ik heb nu de lage band erin staat tot 422- 422.675 maar dat was al zo'n getik en hij is nu vol :s
Maar ik denk dat er in de laatste maand veel gebruikers bijkomen die niet zonder een MPT netwerk kunnen, die laten dan als het abo van KPN afloopt de porto overprogrammeren naar Entropia en blijven dan daarop draaien.
Daarom verbaas ik me dat er nog relatief zo weinig site's draaien nu.
Ik heb een searchbank ingesteld tussen 422/425 MHz en alle Traxys kanalen etc op lockout gezet zodat de scanner daar niet meer op stopt als hij er de volgende keer weer langs komt. De entropia kanalen die ik vervolgens ontvang zet ik over in een andere scanner en laat ze daar gewoon scannen. Overigens gaan ook de gevonden entropia frequenties in de zoekscanner op lockout. Zo kan je lekker blijven zoeken en zodra er dan weer een nieuw kanaal bij komt merk ik dat gelijk op
Verder is en blijft het nog steeds erg rustig hier in de regio op entropia. s'avonds hoor ik wat beveiliging (securitas?) maar verder ook niets

En wat ik eerder al vermelde er zijn nog steeds sites met maar 1 gesprekskanaal dus... Nu maar hopen op wat leuke gebruikers zodat er misschien wat meer kanalen o.a. rotterdam bijgezet gaan worden.
Overigens heb ik over Rotterdam mijn bedenkingen dit zou weleens Schiedam Kethel kunnen zijn mits Johan hem gemeten heeft in Rotterdam dan gaat deze vlieger niet op Johan??...