Moet je maar eens zoeken op "antenna combiner" ding wat je met 2 man moet tillen maar waar je wel gewoon 2 of 3 of 4 of 5 x 40 watt ik kan stoppen. Op één antenne

De RX kant in de kast is weer gescheiden door een duplex filter met meerder uitgangen.
Ik met mijn ruime werkervaring in dit gebied, kuch kuch. Zit al 4 dagen Traxys verkeers kanalen te scannen GOED LOMP dus.
Omdat het hier relatief rustig is op Entropia kon ik niet goed horen wat nu de afsluiter deed, maar met de wav files van pagina 2 van dit topic is me alles een stuk duidelijker geworden. Hulde aan Huub

Dan rest mij nog te zeggen "wat een enorme giga hoeveelheid Traxys kanalen heeft KPN hier in de randstad (omg Hoek van Holland) ik vis zo 20 data kanalen uit de lucht. En overdag als ik over de band draai heb ik een enorme hoeveelheid gesprekken gelijk tijdig in de 420 tot 425.
Dat maakt het hier zeker niet makkelijker om te zoeken.
rest mij de vraag: Weten jullie zeker dat alle verkeers kanalen uit de lijst echt Entropia zijn ? Niet dat ik aan jullie twijfel maar het "afsluiter" kwartje viel bij mij ook erg laat :?