Hoi Flopper,
Bedankt nogmaals voor al de moeite.
De optie "show filtered messages only in filter window" stond al uit idd.
Ik heb mijn probleem nu weten te tackelen door in het menu filters - de optie filter file output uit te schakelen en alle alarmeringen volledig in de .log file komen te staan. Daarmee werkt logbrowser nu als voorheen.
Als antwoord op je vraag waarom ik log naar aparte .flt of .txt files?
In het verleden zat er veel verschil in de wijze waarop alarmeringsteksten voor bepaalde incidenten per regio werden gebruikt. Voor een bepaald type incident wilde ik complete overzichten hebben zonder in logbrowser 10 verschillende zoekfuncties te gebruiken.
Een simpel voorbeeld, een overzicht van het aantal autobranden. De ene regio omschreef dit als autobrand, de andere als brand wegvervoer. Maar brand wegvervoor kon ook als toevoeging fiets of bromfiets hebben. Die wilde ik dan weer niet weten. Dus de brand wegvervoer (auto) of autobrand schreef ik weg naar een bestandje om zo direct alles geordend in een bestand te hebben staan.
Die optie gaat nu niet meer op maar goed, de alarmeringtexten zijn inmiddels ook vrijwel gestandaardiseerd tegenwoordig.

Ik ga de nieuwe versie er op zetten en mee laten draaien.
Nogmaals dank voor alle moeite. We zijn toch weer een hoop mooie stappen vooruit gekomen ondertussen.