Auteur Topic: Innovatie PDW | nieuwe PDW 2026  (gelezen 80538 keer)

criado (en 5 gasten) bekijken dit topic.

Offline flopper

• Gevorderd Lid
Re: Innovatie PDW | nieuwe PDW 2026
« Reactie #300 Gepost op: Vandaag om 12:08:41 »
Heb je hier een tekst voorbeeld van hoe je de logs ziet en hoe je ze zou verwachten? Kan je dat plakken? Ik wil er deze week wel even naar kijken.

Ik zal proberen wat beeldmateriaal te maken.

Hier een versie waarmee je met * een wildcard maakt in het capcode veld.

https://www.dropbox.com/scl/fi/zt96s7ucdpnffuscwagex/PDW-LogBrowser2.4.exe?rlkey=oo0nyvam29qrsloiwllu0z41o&st=5yxnx909&dl=0

Heb je ook de instellingen gezien naast de datum dropdowns voor de logtypes om doorheen te zoeken? Dit is gebouwd om debug logs uit te sluiten, je kan ook PDW logs only aanklikken dan heb je volgens mij *.flt en datum.log files.

Offline Shave

• Gevorderd Lid
« Reactie #301 Gepost op: Vandaag om 17:48:29 »
Die ga ik ook even proberen dan.

Wat betreft Logbrowser. Wat ik ook zie is dat te filteren capcodes alleen de 1e capcode van een group in het .log bestand komt te staan en de rest alleen in de .flt log.

Met verschillende instellingen getest in Logbrowser.

Met de instellingen filtertype: *.flt en show full message aangevinkt komt het het meest in de buurt van hoe het was. Bijzondere is dat dan m.u.v. de eerste capcode uit die group de overige capcodes allemaal dubbel vermeld worden.

Offline Shave

• Gevorderd Lid
« Reactie #302 Gepost op: Vandaag om 18:04:09 »
De oplossing zou zijn denk ik dat alle capcodes standaard in het .log bestand weggeschreven worden zoals voorheen voor zover ik nu kan achterhalen los van of je hier nog een separate log van wilt maken of capcodes in het filter window komen te staan. Daar gaat het nu op mis lijkt het.

Offline flopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #303 Gepost op: Vandaag om 18:21:09 »
Ik heb echt voorbeelden nodig wil je die nog maken?

Heb de code nagelopen en tov 3.12 lijken er geen log formaat wijzigen.

Zonder voorbeelden begrijp ik niet waar je op doelt. Kan je het volgende aanleveren:
- je instellingen via PDW.ini (zonder mail passwords etc)
- voorbeelden van de “geknipte” logs over twee bestanden.
- een voorbeeld van een jaar geleden hoe het toen verdeeld was over twee files.

Offline flopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #304 Gepost op: Vandaag om 20:27:36 »
De oplossing zou zijn denk ik dat alle capcodes standaard in het .log bestand weggeschreven worden zoals voorheen voor zover ik nu kan achterhalen los van of je hier nog een separate log van wilt maken of capcodes in het filter window komen te staan. Daar gaat het nu op mis lijkt het.

Hoe heb je deze instellingen want de instelling "show filtered messages only in filter window / logfile(s)" is heel helder -> dan wordt het gesplitst.

In het screenshot zie je mijn instellingen, dan komt alles in *.log terecht. Waarom laat je loggen naar losse *.flt files? Overigens PDW 3.12 en 4.0.1 schrijven de logs met dezelfde instellingen identiek weg; dit is geverifieerd in de broncode en er zit dus geen regressie in. De volledige groupcall staat altijd in de gedateerde .log, en de aparte .flt bevat alleen het gefilterde lid (een deelverzameling), dus die overlap is feitelijk dubbel; LogBrowser 2.6 voegt beide nu samen zodat je de groep één keer compleet ziet.

https://www.dropbox.com/scl/fi/ap739yt7nmyt7sfgzk1j3/PDW-LogBrowser2.6.exe?rlkey=hunp04m6obu033k9pocx9ff69&st=tmgksw31&dl=0 Laat "PDW logs only" aangevinkt en zet File type niet handmatig op *.flt meer —> v2.6 doet het samenvoegen zelf.