Verder schrijft u levering zonder support, wat bedoeld u daar precies mee?
Wij staan er om bekend dat we alles voorgeprogrammeerd leveren klaar voor gebruik. Dat kunnen we bij de SDS200 helaas niet.
Altijd laatste versie firmware en software erbij. Dat kunnen we bij de SDS200 helaas niet.
De Waterfall sleutel moet jezelf installeren. Dat kunnen we bij de SDS200 helaas niet.
Eventuele tussentijdse updates ook. Dat kunnen we bij de SDS200 helaas niet.
De SDS200 pakken we in het magazijn en wordt opgestuurd of afgehaald door de klant.
Wel de verplichte garantie uiteraard.
Nogmaals, de reden is dat de SDS200 een complex apparaat is, moeilijk te programmeren. We kunnen niet ieder product 100% kennen.
Persoonlijk ben ik niet zo gecharmeerd van de SDS200 i.v.m. de UBCD260DN. Vandaar de keuze om het zo te doen.
We zijn 7 dagen/week online van 08.00 - 22.00 uur.
Ook afhaal mogelijkheid.