0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.
Citaat van: radioblanca op 3 maart 2024, 19:26:20Citaat van: SHUTTRR op 9 januari 2024, 12:56:06Citaat van: louis52 op 9 januari 2024, 12:08:41Voor de duidelijkheid, om tetra te kunnen luisteren op beide AOR`s is GEEN update nodig. Je hebt alleen de GSSI update nodig als het erg druk is op de frequentie en je EEN bepaald station wil volgen. Succes met de hobby.klopt. Daar ben ik mij bewust van. Ik luister veel drukke freq uit en wil idd graag een bepaalde group uitluisteren.In mijn geval werkt de Gssi-functie niet, geld verlorenHeb nog niet eerder gehoord dat het niet werkt.Heb je de ontvanger wel juist ingesteld?
Citaat van: SHUTTRR op 9 januari 2024, 12:56:06Citaat van: louis52 op 9 januari 2024, 12:08:41Voor de duidelijkheid, om tetra te kunnen luisteren op beide AOR`s is GEEN update nodig. Je hebt alleen de GSSI update nodig als het erg druk is op de frequentie en je EEN bepaald station wil volgen. Succes met de hobby.klopt. Daar ben ik mij bewust van. Ik luister veel drukke freq uit en wil idd graag een bepaalde group uitluisteren.In mijn geval werkt de Gssi-functie niet, geld verloren
Citaat van: louis52 op 9 januari 2024, 12:08:41Voor de duidelijkheid, om tetra te kunnen luisteren op beide AOR`s is GEEN update nodig. Je hebt alleen de GSSI update nodig als het erg druk is op de frequentie en je EEN bepaald station wil volgen. Succes met de hobby.klopt. Daar ben ik mij bewust van. Ik luister veel drukke freq uit en wil idd graag een bepaalde group uitluisteren.
Voor de duidelijkheid, om tetra te kunnen luisteren op beide AOR`s is GEEN update nodig. Je hebt alleen de GSSI update nodig als het erg druk is op de frequentie en je EEN bepaald station wil volgen. Succes met de hobby.
Ik heb exact dezelfde ervaring met de DV10. Tetra ontvangst gaat alleen redelijk goed met een korte (balkon) antenne zonder gain.
Citaat van: peter aor op 29 maart 2023, 16:35:38Butel heeft geen software voor de aor dv10,misschien via internet?.Ik was iets te voorbarig,de Butel pro dv1 software werkt ook met de dv10.
Butel heeft geen software voor de aor dv10,misschien via internet?.
Vraag voor ander AOR AR-DV10 gebruikers....Het valt mij op dat de accu in een week behoorlijk terug loopt. Als je even niet op let loopt hij gewoon naar bijna leeg.De capaciteit van de accu is nog goed (ook nog redelijk nieuw). Bij normaal gebruik op de accu werkt hij ook prima.Maar accu vol laden en dan los wegzetten (niet op de lader) staat gewoon uit maar verbruikt kennelijk nog wel wat.Voorlaatste versie firmware, maar deed het daarvoor ook al.Herkenbaar?