Het is vergelijkbaar met vliegen via EasyJet: er gaat weleens wat mis, maar het is goedkoper, je maakt een bewuste keuze!
mvg
Marcel
Jullie vergeten even dat er bij die lage prijs nog verzendkosten komen.
Als je bv bij Jacobs besteld en vooruitbetaald heb je het én sneller in huis, én hoef je geen verzendkosten te betalen, het uiteindelijke plaatje kan dus anders uitpakken dan je in eerste instantie dacht, zo goedkoop is de Scanman nou ook weer niet.
Overigens ben ik het niet met je eens vwb je stelling dat een direct iemand niet asociaal kan zijn.
Een jaar of twee geleden had ik nachtdienst en zat op de website van de Scanman te kijken, daar zag ik toen de UBC72xlt staan.
Bij het invullen van het bestelformulier zag ik dat je ook je telefoonnummer moest invullen, dat heb ik niet gedaan, ik heb een geheim nummer en bovendien vind ik het niet nodig dat ik mijn nummer moet achterlaten om een scanner te bestellen.
Wie schetst mijn verbazing echter toen de avond erop een huisgenoot mij aansprak dat er iemand voor mij aan de telefoon was, de telefoon van de huisgenoot dus...
Het bleek de Scanman te zijn die zich triomfantelijk meldde met de mededeling: "Ja, ik heb je tóch gevonden he"...
Ik was zo verbaasd en overdonderd dat ik er op dat moment niet op gereageerd heb, het enige wat de man wilde weten was hetgeen wat ik op zijn website ook allemaal al ingevuld had.
Een uurtje later heb ik hem een mail gestuurd dat ik dit een rare manier van zakendoen vind, hoe haalde hij het in zijn hoofd op internet mijn telefoonnummer te zoeken!
Hij zelf vond het echter heel normaal en hij schreef dat hij altijd zo zaken deed en dat niemand hem ging vertellen hoe hij zijn bedrijf moest leiden, toen ik het voorbeeld gaf van de firma Jacobs die -na vooruitbetaling- geen verzendkosten berekende kwam er een brief retour die ik toch zeer zeker asociaal wil noemen.
Hij was ook zo boos geworden inmiddels dat hij het overgemaakte geld retourstortte met als extra opmerking dat ik nooit meer bij hem mocht kopen omdat ik zo denigrerend tegen hem was geweest.
Gelukkig maar, want een week later kocht ik ergens anders voor veeeeel minder geld het nieuwe model 72xlt mét Close Call waar ik erg veel plezier mee gehad heb.
Deze "directie" Brabantse dozenschuiver kan voor mij de boom in met zijn "gezellige" Brabantse website, het is een soort iemand die heel aardig is zolang je maar alles doet volgens zijn regeltjes.
Bovenstaande is mijn éénmalige indruk, hoeft dus niet altijd zo te zijn maar tav de opmerking van Marcel wilde ik het toch even met jullie delen