Auteur Topic: uniden usc230  (gelezen 179930 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

ShippingRotterdam

• Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #180 Gepost op: 11 oktober 2007, 15:05:53 »
Citaat van: "Remon"
Ja, helemaal hetzelfde. De mijne komt ook bij JBE vandaan.

Ik zie de Uniden Bearcat 230XLT niet op de site staan, dus is het verstandig eerst even te bellen of mailen.

Hij staat er toch nog op, alleen onder een andere naam:

Albrecht AE-230H 27230
(=Bearcat/Uniden 230XLT) Sportscanner incl. headset
Advies prijs € 175.00
JBE prijs € 149.00

Bedankt voor je reactie over JBE, dat is weer € 15,- euro goedkoper.

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #181 Gepost op: 11 oktober 2007, 15:07:24 »
Bij JBE kan je kiezen tussen de Uniden en Albrecht. JBE heeft een ruime maand geleden een nieuwe partij Uniden's ontvangen maar heb ze in de tussentijd nog niet op de site zien verschijnen.

Weet namelijk niet zeker of er ook een adapter, accu's en een programmeerkabel bij de Albrecht zit.

Offline ScanWeb

• Gevorderd Lid
« Reactie #182 Gepost op: 11 oktober 2007, 15:39:17 »
http://www.thiecom.de/albrecht-ae230h.html

Bij Thiecom kost de Albrecht 139 euro, levering is zo te zien exact hetzelfde als de UBC in Nederland.

Ik weet niet wat Thiecom voor verzendkosten rekent, maar ik zou voor de 149 euro bij JBE gaan, dan hou je het in het Nederlandse, ook in geval van garantie-aanspraak is dat denk ik verstandiger.

mvg

Marcel

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #183 Gepost op: 11 oktober 2007, 15:41:22 »
Ik weet wel zeker dat ik het bij Nederland hou, ik kan de Duitser niet meer vertrouwen, daarvoor heb ik momenteel teveel met ze meegemaakt. Dan heb ik het niet over iets wat al een tijd geleden is gebeurt maar over iets wat recentelijk is gebeurt. Verder wil ik hier liever niets meer over kwijt :(

Maar om weer even terug te komen op de scanner zelf, de mensen die hem hebben; bevalt die goed? Het leuke vindt ik ook dat er een koptelefoon bij zit, is altijd handig.

Offline ScanWeb

• Gevorderd Lid
« Reactie #184 Gepost op: 11 oktober 2007, 15:58:31 »
De  scanner bevalt me goed, maar de hoofdtelefoon heb ik weggegooid, komt door mijn dikke kop.

Ik heb er nu 2000 freqs instaan en heb De scanner altijd bij me.

Ron 01

• Gast
« Reactie #185 Gepost op: 11 oktober 2007, 16:04:48 »
Ik heb mijn Albrecht bij JBE gekocht en alles zit erbij, koptelefoon, voeding kabels accu`s enzovoort. Alleen de Butel software moest ik los kopen.
Ik was er nog nooit geweest maar het is een prima zaak waar ze echt verstand van zaken hebben.
Mvg, Ron

Offline Maj

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #186 Gepost op: 12 oktober 2007, 14:21:02 »
Vala, alles dik in orde, vorig kabeltje ingeruild voor eentje van Aten (aten usb to serial model UC-232A, 14euro 95).
Alles aangesloten, compoort geselecteerd en hopla het werkt !
Leuke scanner, handige, bijna onmisbare software en ikke dik tevreden.

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #187 Gepost op: 22 oktober 2007, 08:50:22 »
Ik heb hem zojuist besteld, dus hij zal morgen wel binnen komen, hoop ik!

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #188 Gepost op: 22 oktober 2007, 08:52:54 »
Citaat van: "ShippingRotterdam"

Euh, waar heb je hem besteld?

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #189 Gepost op: 22 oktober 2007, 08:55:23 »
Citaat van: "Johan Beck"
Citaat van: "ShippingRotterdam"

Euh, waar heb je hem besteld?

Toch maar bij ScanMan, ik had er al ervaring mee, de service heeft mij daar nog nooit in de steek gelaten. Prima service!

#Woensdag 24 oktober 2007 of  donderdag 25 oktober 2007 wordt het pakket naar je toegezonden aangetekend via TNT Post,

Woensdag of donderdag in de late namiddag krijg je nog het verzendbewijs via e-mail te zien

Waarom dan pas :?

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #190 Gepost op: 22 oktober 2007, 14:04:13 »
Waarschijnlijk omdat hij 'm bij zijn leverancier moet bestellen.

Maar waarom niet bij JBE besteld? Scheelt je toch weer zo'n 15 euro... En de service bij JBE is gewoon goed, ze bestaan immers ook al iets van 100 jaar, dat zegt toch wel iets denk ik dan? JBE is tevens ook importeur, winkels kopen hun apparatuur bij hen in. Ze hebben zelf altijd een grote voorraad en versturen zeer snel. De backlight van mijn 230XLT ging kapot na ruim een maand, ik heb gewoon een nieuwe gekregen. Ruilen doen ze ook niet moeilijk over.

Heb in ieder geval nooit klachten over JBE gehoord, wel over "Scanman", die bij sommige (ex)klanten nogal grof in zijn taalgebruik was. Ik wil niemand zwartmaken, maar vraag het maar eens een Gert Jan die ook op dit forum zit...

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #191 Gepost op: 22 oktober 2007, 14:10:46 »
Als je bij JBE had besteld dan had je hem woensdag gehad, zij verzenden namelijk op dinsdag.

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #192 Gepost op: 22 oktober 2007, 16:08:13 »
Maar waarom niet bij JBE besteld?

Ik had nog meer nodig dan alleen een scanner, ik heb er ook maar gelijk een Big Mag antenne bij genomen en nog wat overige dingen. Die kon ik namelijk niet vinden bij JBE (de antenne). Dus ik dacht bestel ik maar bij ScanMan. Maar achteraf had ik die antenne dus hier ook bij 709 elektronica kunnen halen.

Offline Arle

• Top Lid
« Reactie #193 Gepost op: 23 oktober 2007, 10:10:39 »
En de scanner hadden ze niet bij 709?
Met vriendelijke groet,
Arlé

ShippingRotterdam

• Gast
« Reactie #194 Gepost op: 23 oktober 2007, 12:21:34 »
Heb in ieder geval nooit klachten .... wel over "Scanman", die bij sommige (ex)klanten nogal grof in zijn taalgebruik was.

Ik kan je helemaal gelijk geven, wat een acociale man zeg. Ik belde hem net om te vragen waarom de bestelling pas woensdag of donderdag verzonden wordt. Toen werd die gewoon boos op mij omdat ik dat vroeg, hij had een mailtje naar mij verzonden (die nooit aan is gekomen). Maar wat bleek nou, alles was uitverkocht, en hij had het pas maandag opnieuw besteld, als je een winkel hebt dan zorg je toch dat producten op voorraad zijn :?