Auteur Topic: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl  (gelezen 160140 keer)

0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.

Klaas Goossensen

• Gast
Re: Nieuwe pager: Galaxy p2000shop.nl
« Reactie #105 Gepost op: 2 september 2006, 15:09:37 »
Dat doet het beter in de zoekmachines.

--------deze zin verwijdert door mijzelf------

Klaas.

Offline brandweergek

• Beginnend Lid
  • **
    • http://www.112Groningen.nl
« Reactie #106 Gepost op: 2 september 2006, 15:40:10 »
Citaat van: "brandweergek"
Inmiddels is mij wel duidelijk dat de appollo pager de voorkeur geniet van het overgrote deel van de gebruikers, maar ook de pro-one wordt geaccepteerd.

Waarom toch telkens weer die steken onder water? Zo maak je jezelf er niet geliefder op. Het stukje hierboven dekt volgen mij de lading watbetreft de voorkeur. Ondanks het feit dat ik een inmiddels prima functionerende Pro-one professional heb, vraag ik me af hoe het komt dat het grootste deel van de klachten over Bravo's en Pro-one's gaat, terwijl de Jupiters die klachten niet vertonen?

Ik vermoed dat jaloezie toch echt de boventoon voert. In het verleden met het uitkomen van de Pro-one prof, is er mijns insziens een stukje nogal agressieve reclame gevoerd, en veel mensen schrikken hier van. Tel daarbij een aantal opstartproblemen van de BR802 op, en men verliest de interesse. Ik had van Dhr van Dijken begrepen dat de Pro-one "uit-ontwikkeld" is. Er zullen dus geen waarschijnlijk geen nieuwe versies uitkomen. Toch staan de ontwikkeling in pager-land niet stil, getuige de Galaxy. Is het misschien een idee om hierop in te springen door een pager te creeeren die naast een stukje perfect functioneren ook voldoet aan het verwachtingspatroon?

Met de Officer is volgens mij een goede weg ingeslagen. Helaas stagneert de levering ervan door factoren die men Klaas niet kwalijk kan en mag nemen.

Dan de finale vraag:  Is het niet beter een ieder vrij te laten in de keuzes die men maakt, en deze keus ook te respecteren?

Groeten :)
Wie ik?

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #107 Gepost op: 2 september 2006, 15:40:41 »
Citaat van: "Klaas Goossensen"
Dat doet het GOED in de zoekmachines.

En het is hier een PRO Jupiter forum maar veel mensen weten dat al.

Klaas

Toen dit forum nog geen sponsor en bijbehorende banner had en je zat eerder in de pagerbranche, zal je best grote kans hebben gehad dat men een http://www.pagershop.nl banner bovenaan deze site zal hebben geplaatst op jouw verzoek met bijbehorende sponsoring van hosting e.d.

Dan zullen anderen ook hebben geroepen dat het forum doordrenkt was met reclame voor pagershop.nl.

Maar dat is gewoon pech en de tijd is niet terug te draaien, anders was ik wel diegene die begonnen was met bijvoorbeeld marktplaats.nl, dan was ik nu multimiljonair geweest.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #108 Gepost op: 3 september 2006, 11:39:57 »
Jongens het gaat weer nergens over...

Er is nog één bedrijf wat door ontwikkeld in pagers en dan is er gezeik over als die naam ik het topic wordt genoemd? Als de pagershop met een nieuwe pager komt heet die topic "uber pager Mars bij pagershop.nl" maar dat is niet aan de orden wat pagershop ontwikkeld niet door maar p200shop.nl wel.

Dus waar gaat het over.... (oplossing ontwikkel weer een nieuwe pager :))

Gert Jan

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: 3 september 2006, 12:48:01 »
Citaat van: "Wopper"
Jongens het gaat weer nergens over...

Er is nog één bedrijf wat door ontwikkeld in pagers en dan is er gezeik over als die naam ik het topic wordt genoemd? Als de pagershop met een nieuwe pager komt heet die topic "uber pager Mars bij pagershop.nl" maar dat is niet aan de orden wat pagershop ontwikkeld niet door maar p200shop.nl wel.

Dus waar gaat het over.... (oplossing ontwikkel weer een nieuwe pager :))

Ja knul, ik ga z e i k e n als blijkt dat er later even snel als extra reclame het webadres bijgezet wordt.
Iedereen weet waar dat ding vandaankomt en dan toch moet het nog even extra vermeld worden in de onderwerpregel.
Edit: dit is helemaal leuk zeg, als ik het woord z e i k e n neerzet maakt het forum er zeuren van, preventieve censuur.

Offline Hunter

• Beheerder
  • PE1RFR
« Reactie #110 Gepost op: 3 september 2006, 13:59:42 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Ja knul, ik ga z e i k e n als blijkt dat er later even snel als extra reclame het webadres bijgezet wordt.

Waarom is dat reclame? Volgens mij schaar jij je gewoon onder het "anti P2000-shop volk" en grijp je elke gelegenheid aan om dat nog even te benadrukken. De Galaxy wordt nu eenmaal door 1 leverancier geleverd. Enerzijds zou je dan kunnen zeggen "het plaatsen van een URL is overbodig", maar aan de andere kant, als iemand hier melding maakt van een mooie, nieuwe pager maar niet meldt waar we deze kunnen bekijken of bestellen (voor zover mogelijk), wat hebben we er dan aan?

Het is gewoon een stukje extra informatie, als jij nou melding maakt van een nieuwe scanner of een nieuwe scout, dan zouden de lezers het ook handig vinden dat er een verwijzing naar een website staat. Of dat nu in het bericht zelf staat of in de titel, wat is het verschil? Wat is het probleem als dit later toegevoegd zou worden? Ja het is natuurlijk schandalig dat zoiets er pas later bij wordt vermeld, alls geplaatste informatie dient direkt zo volledig mogelijk te zijn....

Of gaat het toch gewoon om de P2000-shop? Ik weet het wel zeker, maar kom maar met tegenargumenten...

Groeten, Peter.

A3 markelo

• Gast
« Reactie #111 Gepost op: 3 september 2006, 14:01:42 »
Waar gaat dit nog over???

:?

Offline cappie

• Gevorderd Lid
« Reactie #112 Gepost op: 3 september 2006, 14:45:19 »
Geachte Leden van dit scannerforum. Waar zijn we nu toch mee bezig? met z,n alle. Ondergetekende en schrijver van de openings topic vraagd aan een IEDER laten we het gezellig houden en het hier over de pager hebben en NIET elkaar gaan zitten afkraken. Natuurlijk ieder zijn of haar mening (prima) maar respecteer die dan ook. Anders mag van mijn dit topic op slot of verwijderd worden. Het was mijn bedoeling om de lezers van het scannerforum te informeren dat er een nieuwe pager op de markt is, en ja dat van p2000chop.nl is er later bij gezet doch NIET door ondergetekende. NOGMAALS hou het leuk met elkaar. met vriendelijke groeten Henk Limburg.

Offline willempie

• Gevorderd Lid
« Reactie #113 Gepost op: 3 september 2006, 14:50:04 »
Ik ben erg benieuwd welke beroepskorpsen (of vrijwilligers, whatever, in ieder geval beroepsgebruikers) gebruik gaan maken van deze Galaxy.

Het zullen er toch wel meerdere zijn aangezien de pager nog niet in zulke getallen worden geleverd dat ook het 'publiek' er gebruik van kan maken...

Gert Jan

• Gast
« Reactie #114 Gepost op: 3 september 2006, 14:55:02 »
Citaat van: "cappie"
Het was mijn bedoeling om de lezers van het scannerforum te informeren dat er een nieuwe pager op de markt is, en ja dat van p2000chop.nl is er later bij gezet doch NIET door ondergetekende. NOGMAALS hou het leuk met elkaar. met vriendelijke groeten Henk Limburg.

I rest my case...
Bedankt voor je reactie Henk.

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #115 Gepost op: 3 september 2006, 21:52:11 »
Zo bij het topic van de tafelontvanger van Klaas staat nu ook zijn web adres. Als iedereen nu tevreden is en gewoon niet zeikt.

Eind sep begin okt is de Galaxy er !

Offline Remon

• Top Lid
« Reactie #116 Gepost op: 3 september 2006, 22:03:20 »
Citaat van: "Wopper"
Eind sep begin okt is de Galaxy er !

Voor iedereen?

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: 3 september 2006, 22:13:46 »
Nee, alleen voor hulpdiensten.
Mvg,
Leen

Offline vuurvreter63

• p2kflex'er
  • *
    • www.vuurvreter.eu
« Reactie #118 Gepost op: 3 september 2006, 22:16:41 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Nee, alleen voor hulpdiensten.
Mvg,
Leen

Leen, wanneer jij die nieuwe pager hebt, kan je dan een paar foto's plaatsen?.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #119 Gepost op: 3 september 2006, 22:20:33 »
Ik heb geen camera, dus dat lukt niet.
Mvg,
Leen