Inmiddels is mij wel duidelijk dat de appollo pager de voorkeur geniet van het overgrote deel van de gebruikers, maar ook de pro-one wordt geaccepteerd.
Waarom toch telkens weer die steken onder water? Zo maak je jezelf er niet geliefder op. Het stukje hierboven dekt volgen mij de lading watbetreft de voorkeur. Ondanks het feit dat ik een inmiddels prima functionerende Pro-one professional heb, vraag ik me af hoe het komt dat het grootste deel van de klachten over Bravo's en Pro-one's gaat, terwijl de Jupiters die klachten niet vertonen?
Ik vermoed dat jaloezie toch echt de boventoon voert. In het verleden met het uitkomen van de Pro-one prof, is er mijns insziens een stukje nogal agressieve reclame gevoerd, en veel mensen schrikken hier van. Tel daarbij een aantal opstartproblemen van de BR802 op, en men verliest de interesse. Ik had van Dhr van Dijken begrepen dat de Pro-one "uit-ontwikkeld" is. Er zullen dus geen waarschijnlijk geen nieuwe versies uitkomen. Toch staan de ontwikkeling in pager-land niet stil, getuige de Galaxy. Is het misschien een idee om hierop in te springen door een pager te creeeren die naast een stukje perfect functioneren ook voldoet aan het verwachtingspatroon?
Met de Officer is volgens mij een goede weg ingeslagen. Helaas stagneert de levering ervan door factoren die men Klaas niet kwalijk kan en mag nemen.
Dan de finale vraag: Is het niet beter een ieder vrij te laten in de keuzes die men maakt, en deze keus ook te respecteren?
Groeten