Juist daarom denk ik dat de insiders hun informatie IN moeten houden 
om de outsiders meer de kant van de KNRM site op te sturen ... zo kom je aan donateurs.
Ik lees hier soms specifieke info die voor bemanning van de buurstations door het HK wordt verzonden (dus min of meer operationele info).
Nou nou ... Zo erg is het toch ook weer niet? Het zijn geen bedrijfsgeheimen hoor

Zoals jij wel weet ben ik ook al jarenlang donateur en vind het desondanks ook leuk om af en toe wat inside informatie te krijgen. Anders krijg je zo'n "wij" en "hun" situatie.
Sommige mensen willen dat inderdaad graag ja.
De informatie die IK interessant vind staat nou eenmaal vaak niet in de officiele blaadjes omdat de KNRM dat op haar beurt weer niet belangrijk genoeg vind om naar haar donateurs te sturen. (Lees: om ze daarmee lastig te vallen)
Er zijn echter zat mensen die zich meer betrokken voelen bij de reddingmaatschappij dan de modale donateur. De KNRM is een open en eerlijke organisatie die nergens geheimen hoeft te hebben. Dat mensen zo diep door willen gaan om info te krijgen betekent denk ik eerder
dat de KNRM leeft bij veel mensen.
Laten we dat zo houden

Groeten Roland.
PS: Ze bouwen wel veel nieuwe boten hoor .. Menig bedrijf zou daar jaloers op zijn!