0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
Ik was vanavond even in Lelystad en daar ontving ik op 423.0625 een datasignaal dat vol binnen kwam.Het vreemde was dat de zender regelmatig uitschakelde. Net of ze er mee bezig waren.Thuis gekomen heb ik mijn scanner even aan TV gehangen en de bijbehorende ID was 53e9 (Harderwijk). Echter is Harderwijk ook nog steeds te horen op 422.9375
Citaat van: "mvanlith"Ik was vanavond even in Lelystad en daar ontving ik op 423.0625 een datasignaal dat vol binnen kwam.Het vreemde was dat de zender regelmatig uitschakelde. Net of ze er mee bezig waren.Thuis gekomen heb ik mijn scanner even aan TV gehangen en de bijbehorende ID was 53e9 (Harderwijk). Echter is Harderwijk ook nog steeds te horen op 422.9375Heb je inmiddels nieuws te melden?Heeft Lelystad al een eigen ID?
Ok bedankt en goed begrepen, jammer dat het zo verloopt, vrij moeilijk dus om één bepaalde "spreker" te volgen. Ik probeer maar van hieruit, denk dat ik te veraf woon om het allemaal mooi te kunnen volgen.
Het spookt op Entropia: Nijmegen zit nu op 424.1500 evenals Harderwijk en Utr zit weer (tijdelijk?) op 422.7125.