0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.
423.4125 is het controllekanaal van Spijkenisse, dat is een ding wat zeker is. Hij staat waarschijnlijk op de Marrewijkflat. Wellicht is er iemand die het ook ontvangt en met TrunkView de ID en de gesprekskanalen kan achterhalen?
Rotterdam heeft een aantal wazige nabuursites in zijn lijstje staan:- ID 0x5201:ID: 0x000a Ch: 770ID: 0x002a Ch: 454ID: 0x003b Ch: 1023ID: 0x51f9 Ch: 169 Rotterdam-BotlekID: 0x5211 Ch: 273 SpijkenisseID: 0x5339 Ch: 254 Krimpen a/d IJsselBen ik de enige die dat opgevallen is??
Nee, absoluut NIETS hier, maar wellicht zit Ale gunstig en hoort hij een Belgische controller. Ik heb mijn sites.xml bijgewerkt voor Trunkview en staat voor iedereen beschikbaar (Rechtermuisknop: Gebruik doel opslaan als...)
Een ge-update database van TrunkView kan je (evenals de nieuwste versie TrunkView!) downloaden op http://www.linato.net/trunkview Binnenkort is het zo dat als ik via e-mail een update aanbiedt bij Gerrit de maker van TrunkView dat die automatisch in een te downloaden bestand op internet komt te staan.Door de vele wisselingen van controlers (Veenendaal wisselt vaak etc) is het mogelijk dat een aantal zender niet correct in de database staan.
Nu ik zo weer eens de kaart bekijk lijkt er naast Heerlen en Landgraaf nog een zender te staan. Dit zou misschien Kerkrade kunnen zijn.