Auteur Topic: Zelf een P2000-app gebouwd (met eigen ontvanger), opzoek naar feedback  (gelezen 530 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline chrisschepers

• Nieuw Lid
  • *
Re: Zelf een P2000-app gebouwd (met eigen ontvanger), opzoek naar feedback
« Reactie #15 Gepost op: Gisteren om 08:38:50 »
Krijg trouwens ook meldingen vanuit Groningen Winsum , waarschijnlijk doordat er geen post locaties bij zitten. Melding is 9.32 Graag Tel. contact MKB

oke dank, ik duik er even in =

Offline chrisschepers

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #16 Gepost op: Gisteren om 08:42:18 »
Noway, Mag ik je vragen om mij een bericht te doen naar chrisschepers22@gmail.com met je user id. (naar instellingen --> onder scrollen  --> 5x tikken op alarmeringenp2000 en dan device id naar mij te mailen

Offline chrisschepers

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #17 Gepost op: Gisteren om 08:45:23 »
Krijg trouwens ook meldingen vanuit Groningen Winsum , waarschijnlijk doordat er geen post locaties bij zitten. Melding is 9.32 Graag Tel. contact MKB

ik denk dat je even moet kijken naar of bij instellingen de juiste locatie hebt aangegeven (bij gebied) op het meldingen scherm telt namelijk niet mee voor notificaties.

Het zou namelijk niet moeten kunnen dat je meldkamerberichten binnenkrijgt. als je straalfilter aan hebt staan dan heb ik al die meldingen uit laten sluiten. (hoop ik )

Offline Noway

• Top Lid
« Reactie #18 Gepost op: Gisteren om 08:53:26 »
PB en mail gestuurd, kijk ook even in je spambox

Offline Noway

• Top Lid
« Reactie #19 Gepost op: Gisteren om 09:35:45 »

ik denk dat je even moet kijken naar of bij instellingen de juiste locatie hebt aangegeven (bij gebied) op het meldingen scherm telt namelijk niet mee voor notificaties.

Het zou namelijk niet moeten kunnen dat je meldkamerberichten binnenkrijgt. als je straalfilter aan hebt staan dan heb ik al die meldingen uit laten sluiten. (hoop ik )

Aantal pins is hoger dan aantal meldingen op de kaart, mis er 3.

Offline Roald1965

• Gevorderd Lid
« Reactie #20 Gepost op: Gisteren om 18:57:21 »
Ik ben de app ook aan het testen.

Ik vul mijn woonplaats in Twello en ik krijg ook alle meldingen te zien uit Voorst.

Dit heb je gekoppeld aan elkaar. Niet doen, dit wil ik niet. Twello en Voorst hebben hun eigen kazernes.
Graag ontkoppelen. Dit geldt ook voor de ambulances.

Voor de rest toppie.