Goedemorgen Chris,
Allereerst vind ik de vormgeving en kleuren mooi en ik merk dat veel developers deze kleurstelling hanteren.
-Veiligheidsregio is handig, maar als ik hiervan een bericht krijg, dan staat hij niet bij mijn meldingen. Zou mooi zijn als je de meldingen weer kon filteren.
- tekst bij instellingen mag wel wat duidelijker
- sommige berichten kloppen niet. Kreeg een melding vanuit Zevenaar terwijl ik nu aan het werk ben in gemeente Smallingerland, Friesland
- op de kaart kan ik niet KNRM selecteren
- leuk dat je op de kaart de kazernes ziet
- leuk dat je de opties van de heli’s ziet op de kaart, echter vanaf een bepaalde zoomlevel dan zie je enkel de helicopter en niet meer de kazernes. Zou mooi zijn dat je in 1 oogopslag alle vliegende hulpdiensten kon zien, maar dat is persoonlijk. Ik volg nu een politie heli
- ik heb de meldingen op je website gevolgd gelijkertijd met de meldingen in de app en volgens mij loopt de website niet synchroon.
- namen van de eilanden Vlieland en Ameland worden pas getoond als je hele ver inzoomt op de kaart, geldt niet voor de andere eilanden
- nooit geweten dat de afsluitdijk echt letterlijk verdeeld is tussen 2 VR’s logisch, maar wie krijgt de melding als eerste , maar dat ter zijde

- ben blij met Kustwacht CH06, maar krijg bij Lifeliner 4 Eelde niets te zien
- heb 3 soortgelijke apps/berichten apps lopen en de jouwe komt tot nu toe het snelst binnen. Wat fijner zou zijn is dat je bij de notificatie niet alleen de plaats ziet, maar ook gelijk wat het is, bijv. Al wat informatie Type melding ambulance , etc.
Blijf dingen uitproberen en zal als ik iets vreemd zie je die melden.
Het is echt een mooie app en ik denk dat de kaart icm de Veiligheidsregio’s voor mij echt fijn zijn. Ik zou graag zelf alles wat met KNRM en te maken heeft met water/zee willen filteren. Locaties van KNRM zou ook mooi zijn als je die op de kaart kun zetten. Unieke features zou KNRM en alles wat met water/zee heeft te maken. Ook zou het mooi zijn dat zodra een helicopter gaat stijgen/vliegen je direct een melding van zou krijgen.
Zoals gezegd, erg mooi en we gaan er verder mee spelen