Auteur Topic: P2000 Dashboard gereleased  (gelezen 1230 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline woestric

• Beginnend Lid
  • **
Re: P2000 Dashboard gereleased
« Reactie #30 Gepost op: Vandaag om 09:39:01 »
@Bart. Zie mijn andere post over de twee (grotere) problemen en de oplossingen op dit moment. Dit zal waarschijnlijk ook bij jou spelen.

gr, Richard

Offline flopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #31 Gepost op: Vandaag om 09:58:36 »
@Flopper

Het probleem met begin en eind zit ook niet zozeer op de losse (capcode) regel. Het is meer dat dashboard 1 samenvatting regel wil laten zien met alle capcodes. voertuigen etc in 1 regel. Het bepalen van het einde van de 'uitzending' van een melding zit nu op het niveau van GROUP en ALPHA regels waarbij alpha definitief einde van die communicatie is. En bij meerdere capcodes is het de landelijke 20295 die de alpha meekrijgt.
Ik heb al wel een idee hoe wel dit gaan oplossen om die afhankelijkheid eruit te halen maar dat vraagt wat goed testen. TE meer omdat het wel gebeurt in de praktijk dat meerdere meldingen door elkaar heen verstuurd worden uiteindelijk.

Dit is allemaal afgevangen in de moderne opties binnen PDW. Ik denk dat er met de transitie naar MQTT een wereld voor je open gaat. Krijg je alle betrokken  codes per oproep keurig als complete set aangeleverd als het een group call is. E.a is in de manuals uitgelegd en kan je zo aan Claude invoeren voor een oplossing in p2000dashboard.

Voor de rest: lekker bezig

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline Bart

• Gevorderd Lid
« Reactie #32 Gepost op: Vandaag om 10:01:23 »
Die oplossingen heb ik (volgens mij) toegepast: de mappenstructuur verkorten en het groepsadres met wildcards in het filter toevoegen. Geen resultaat. Van de week ga ik even verder met troubleshooten als het meezit. Hele week dagdiensten en ik heb ook nog een gezin

Verstuurd vanaf mijn SM-S948B met Tapatalk
Great day to carry 45 pounds of gear up and down 10 flights of stairs.
Uniden UBC125XLT, Uniden SDS100E, Uniden UBCD260DN, AOR AR-DV10, Inrico S200

Offline woestric

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #33 Gepost op: Vandaag om 10:06:23 »
Als je me filters.ini, pdw.ini, pdwbridge log en schermprintjes van logging dashboard en inhoud filters tabel zou willen sturen, dan wil ik er ook wel voor je induiken en kijken of ik het probleem kan naspelen/pinpointen?
Stuur het dan naar info@p2000dashboard.nl