Auteur Topic: sdr++ met Tetra demodulator  (gelezen 3437 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline SANE83

• Beginnend Lid
  • **
Re: sdr++ met Tetra demodulator
« Reactie #60 Gepost op: 20 augustus 2026, 15:40:19 »
Ik ben iets verder, lijkt hier in te zitten: vhfvoiceradio.dylib is built for macOS 26.0 which is newer than running OS.

De module vhfvoiceradio.dylib is gecompileerd voor 26.0 en hoger en veroorzaakt de blokkade in macOS.

Offline Jalu

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #61 Gepost op: 20 augustus 2026, 16:10:30 »
Ik ben iets verder, lijkt hier in te zitten: vhfvoiceradio.dylib is built for macOS 26.0 which is newer than running OS.

De module vhfvoiceradio.dylib is gecompileerd voor 26.0 en hoger en veroorzaakt de blokkade in macOS.

Ah ja, daar ben ik zelf ook nog wat mee aan het experimenteren geweest. Maar die module werkt niet lekker op de Mac en heb er verder weinig aandacht aan besteed. Je kunt hem gewoon uit de Plugins folder verwijderen.

Sterker nog, alleen in uitzonderlijke gevallen zal die het überhaupt doen; het is een slordigheidje van mij dat die in de app bundle zit.

Offline Jalu

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #62 Gepost op: Gisteren om 21:23:06 »
https://mega.nz/file/27RTnTrJ#qc2c1Br2Ov3sz_-NdJpKKDijuSwrHa4AwQRsnOpwEPE

Nieuwe versie, met dank aan forumlid Marcel voor de Mega share locatie. :)

Wat is er nieuw:

DMO support verbeterd, met experimentele ondersteuning voor het gebruik van meerdere slots in DMO modus, en weergave van slotactiviteit, GSSI en ISSI in DMO modus.

Ervaringen zijn weer welkom, ik kan zelf met DMO nog steeds maar zeer beperkt testen.