0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Kabel is in ieder geval al 50 Ohm dus dat scheelt al.En ja voor het goede moet je antenne op een stukje pijp staan van ongeveer 1 meter.
ik heb een JM-75 versterker maar als ik die er tussen zit ontvang ik juist weer helemaal niks meer?
Citaat van: Fink123 op Gisteren om 11:15:41ik heb een JM-75 versterker maar als ik die er tussen zit ontvang ik juist weer helemaal niks meer?Die moet je ook niet helemaal naar het einde draaien he.Op de helft is vaak al voldoende.
De antenne staat tegen het dak aan en niet op een stukje mast.Dat heb je wel nodig als tegencapaciteit.
Citaat van: Johan Beck op Gisteren om 11:07:58De antenne staat tegen het dak aan en niet op een stukje mast.Dat heb je wel nodig als tegencapaciteit.Net als de drie radialen van deze antenne.
Aluminium mag ook, als het maar metaal is.
Onder aan de voet van de antenne moet je die dan monteren.
die heb ik die kan je er in stoppen heeft dat ook effect op het bereik?
Hoi ik heb last van slecht bereik heb een Diamond D777 boven de nok uit komend. ik woon 10 minuten van seppe en kan seppe niet eens ontvangen! dit lukt wel met een handscanner toen ik op gilze was deze afstand is veel groter. nou heb ik een tv toren staan in mijn stad en ik denk dat dat het probleem is heeft er iemand een oplossing?