Interesse peiling. Ik heb helemaal geen verstand van Scanners en Frequenties maar programmeren heb ik inmiddels aardig onder de knie. Ik heb voor mijn website
https://www.meldingsmonitor.nl een aanpassing gedaan in PDW, zodat ik direct vanuit PDW een API-Call (POST) kan doen naar het systeem met de melding die is binnengekomen via de scanner. Een nieuw menu met Connectivity en daaronder API Settings.

Nu zijn dit updates die je niet in 2 minuten maakt, het kost veel tijd. Een deel is hobby, maar voor niets gaat de zon op. In hoeverre zijn er verder wensen qua updates, zijn er dingen die niet goed werken en gefixt moeten worden.
PDW is nu onder GNU Licentie dat betekend als ik nieuwe functies zal verspreiden is dit ook onder die licentie zal doen. Inhoudelijk zou dat betekenen dat ik de broncode op Github publiceer en de Build (de .exe file) tegen een kleine vergoeding beschikbaar stel. Whislist mag dan natuurlijk ook direct, hoe denkt men hier over. Hoeveel word het nog gebruikt en is het zinvol? En als ik een kleine bijdrage vraag, wat vinden jullie rechtvaardig?