Hoi,
ben weer wakker

. Heb vanzelf nog andere dingen te doen dan luisterhobby. Inmiddels wat testen gedaan met de 125 vs 260. De 260 is behoorlijk doof op de marifoon en behoeft een gehoor apparaat ( bandstopfilter). Op de zelfde antenne op de zelfde locatie getest, op de 125 komt aanmerkelijk meer binnen dan op de 260. Inmiddels een bandstopfilter opgesnord, deze heb ik nog niet dus nog niet getest. Ben benieuwd. Vooralsnog is het een beetje een domper, goed ingelezen, info gevraagd etc etc, vooralsnog valt het me tegen, had wel gelezen dat er bij sommige tegenvallende resultaten waren, anderen zijn weer zeer enthousiast... zeg het maar. Voor aankoop is het het beste wat er is, na aankoop is het een instapmodelletje wat niet overal goed in kan zijn...... Ik zie het maar als een uitdaging om toch die marifoonband binnen te krijgen, het signaal is er. Zou een andere antenne nog soelaas bieden. Ik ben van plan om eerst die bandstopfilter er tussen te zetten om dat ik van deze antenne weet wat ik binnen krijg op de 125. Simpel gedacht, als de filter op de discone verbetering geeft dan is het met een andere antenne wellicht nog beter? wordt vervolgd.