Hi Sane83,
FM-filters genoeg. Mocht je die meneer op marktplaats alsnog tegen komen laat dit dan weten.
We concentreren hier ons even op DAB+ en de vraag wie hierin meegaat: 50ohm en BNC-connectoren.
Geen zorgen, ben hier niet om "ruis" toe te voegen aan dit onderwerp

Voor FM omroep heb ik reeds een goede oplossing (FM notch). Ik schreef het omdat ik er vanuit ga dat veel hobbyisten hier naast DAB+ ook last van hebben. Als je door de posts heen leest in dit topic zie je regelmatig dat men het ook over de andere bekende storingsbronnen heeft die ik al had opgesomd in mijn vorige bericht.
De MP verkoper waarover ik het had maakte ook speciale notch filters voor DAB+
Ik kan eerdaags wel even een foto proberen te maken, alle filters die hij maakte zaten namelijk in een zelfde soort behuizing geloof ik. Wellicht weet iemand hier wie deze persoon is of heeft iemand hier ook zo'n filter gekocht. Ik heb nog wel ergens zijn bankgegevens en dus achternaam, maar zal dit uiteraard niet plaatsen ivm AVG/privacy.
Hij schreef ook I / U (input/output) op de units met een zwarte dunne stift. Dat zou mogelijke een zeer welkome oplossing zijn voor meerdere storings gerelateerde problemen die mensen hier ervaren.