Ik heb aan bovenstaande recensies eigenlijk niets toe te voegen. Ik heb geen meetapparatuur en mijn ervaringen zijn dus alleen op gehoor. Al met al heb ik wel het idee dat deze scanner qua ontvangst het gewoon lekker doet, zeker in combinatie met een goede buitenantenne (in mijn geval een X50 die binnen op zolder staat). Zowel civiele luchtvaart, marifoon als DMR frequenties zijn goed te ontvangen waarbij ik geen enkele last heb van oversturing of stoorpoducten van sterke zenders. En over die digitale modes gesproken: dat is echt supersimpel te programmeren. Gewoon de frequentie erin zetten, type op "auto" en de scanner bepaalt zelf wel wat voor signaal het is. Geen gedoe met Color Codes, Slots enz.
De scanner voelt met zijn metalen behuizing zeer solide aan en heeft veel mogelijkheden, zoals een verlicht display waarvan je de kleur kan aanpassen, verlichte toetsen, verlichting dimbaar in 4 stappen, USB aansluiting aan de voorzijde om hem te gebruiken met een PC/ARC260 software (aanrader!!), aparte aansluiting aan de achterzijde om opnames te maken en een makkelijke bediening die bijna hetzelfde is als mijn UBC125XLT. Vergeet ik nog iets? Vast wel! Ik ben in ieder geval erg blij met deze aankoop.