Ik heb 5 of 6 tratec versterkers liggen ( 1 ingang en 4 uitgangen ) de FRA-752/N De wisi kende ik niet, daar ga ik zeker eens naar kijken. De dure coax ligt er nu eenmaal dus daar kan en ga ik niets aan vervangen. Dus op zoek naar WISI dus.
Als je die Tratec toch hebt liggen, dan is het een kleine moeite daarmee te beginnen. Dan heb je een indicatie hoe het werkt. Ik heb verlooppluggen van F naar BNC op mijn versterkers zitten.
Wisi wordt heel sporadisch te koop aangeboden. Ik zoek er nog 1 dus ik ben eerst 
Ik ben wat enthousiast geweest op MP en reageerde op iemand met een Tratec,maar die gaf geen antwoord, toen een tweede, tot een vierde, opeens gaven ze allemaal antwoord en waren ze zelfs al ingepakt dus uiteindelijk allemaal gekocht...Ik gebruik ook verloopjes van F-connector naar BNC. Ik heb ook een zooi splitters liggen van Hirschmann van 2 tm 4 uitgangen. De Tratec zit er nu tussen.
Ik moet de marifoon kanalen opkrikken naar S5 omdat het stoorsignaal van de P2000 het terug drukt naar S1, dan blijft het hoorbaar .
Nadeel is natuurlijk dat de versterker het stoorsignaal ook versterkt dus het luistert allemaal heel erg nauw.
De Jim versterkers werken bij mij goed,met een grote maar er bij, zodra je ze verder draait dan 5 DB verdwijnen de signalen als sneeuw voor de zon.
Ik heb de Jim 100 (dus niet de moonraker 100) met ingebouwd zend relais,die zie je nergens meer, dan de Moonraker 100, zonder relais en de Jim M-75.
Mijn hoop is dus dat ik door verschillende combinaties te gebruiken dat ik het stoorsignaal iets naar beneden druk zodat ik wat signaal overhou. Alles op de marifoonband onder de S3 gaat verloren.
Gelukkig kan ik met de Zello mobilofoons via het reddingskanaal ook nog dingen volgen. (2x Anysecu N61) en zo rommel ik wat aan.
Via Marinetraffic volg ik de boten live en ik gebruik de Telegram Bot voor de alarmeringen van de reddingsboten..