Klopt, zeker.
Het vervelende is inderdaad dat je niet aan kunt geven wat jezelf al hebt. Je kunt wel de aanvraagnummers doorgeven en dan kijken ze naar wat ze je al hadden gestuurd. Het mooie is dat ik juist 3 kreeg die ik nog niet had. 1 heb ik niet gepost omdat het bij mijn weten een Engelse is.
Had daarvoor al vaker op het forum gekeken naar nieuwe kanalen, maar eigenlijk is het daar erg stil.
Vannacht een kanaal getest , aangemeld en was in de veronderstelling dat ik direct een terugkoppeling kreeg vanuit de database maar kreeg vanochtend een vriendelijk mailtje dat dit kanaal op Stil staat. Het gebeurt dus handmatig.
Elk forum heeft zijn regels en dat is prima. Heb ook netjes een terugkoppeling gekregen en voor Team ZelloSheet en mij is het opgelost.
Vind dat we/ze het niet spannend er moeten maken dan het is. Als er evenementen zijn zoals TT Assen wordt dat hier op het forum aangegeven en dat is geweldig

Anders zou ik niet hebben geweten dat dit kanaal er was. Ben blij met de maritieme kanalen, hopelijk komen er meer. Mijn bedoeling is om zelf nog 1 op te zetten.
Trouwens een andere vraag: kan je ook aangeven hoeveel mensen er maximaal op mogen? Weet iemand waar ik dit soort dingen kan vinden?