0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.
Deze topic pas deze week gevonden. Ik heb nu een paar dagen een search lopen, met de step van 6,25 kHz.In Zeeuws-Vlaanderen rijdend op de N61 vanaf de Belgische grens richting Terneuzen (en v.v.) blijft de scanner steeds hangen op 153.6000, de s-meter op mijn mvt-7100 slaat ongeveer uit tot het midden, maar ik hoor alleen maar ruis. Iemand een idee, wat hier zit.
Gert Jan, ik ben hem hier sinds vandaag 11.00uur aan het monitoren, hoor hier in Zeist (nog) niksm.vr.gr.John
nee sorry :oops: , mijn baas vond dat ik rond dat tijdstip moest werken, zal aankomende week verder monitoren!!m.vr.gr.John
Op 153.1800 of 153.18125 hoor ik meerdere relais, het gaat om een ralais met CTCSS 173.8 en eentje met CTCSS 74.4 en 5tvo.De laatste is hier echt hard, ruim 30db over 9, de andere is 20db over 9 daar zijn monteurs te horen die meters aflezen, temperaturen doorgeven en het over afvalwater en verwarmingsketels hebben.
Gert Jan, ik ben vanmiddag over de a12 gereden, bij maarsbergen eraf, richting leersum/amerongen, heb de mobylofoon in de auto vastgezet op deze freq. maar totaal niets gehoord......? :x m.vr.gr.John
Vanmorgen in Barneveld bleef de scanner hangen op 153.1750 en ik hoorde precies wat Gert Jan ook al omschreef, het leek mij de TD van een groot bedrijf met koelinstallaties etc. Misschien een Energiecentrale, of Continental aan de A1?MvgMarcel
Ik neem aan dat je niet de Eemhof gehoord hebt maar degene met CTCSS 173.8 waar ik het over heb?
Was dat op de rubber duck antenne of kleefvoet??