0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Het schijnt dat de Eemhof sinds kort niet meer op de 153.18125 werkt. Wie kan er eens naar deze frequentie luisteren?In ieder geval zou ook de beveiliging van frequentie zijn verandert. Ik weet noiet of zij ook hiervan gebruik maakten?
Omdat Ale de Eemhof toch nog hoorde op die 153.18125 ben ik even verder gaan vragen. Het blijkt dus te gaan om de beveiliging die eerst op 170.3300 werkte. Die zijn dus naar een andere frequentie verhuist.
Tijdens condities vorige week hoorde ik op 153.16875 een beveiligingsbedrijf uit het Westland, althans meerdere roepnummers met een Haags accent. Het speelde in de late avonduren, volgens mij staat deze nog niet genoteerd. Kan iemand dit aanvullen?
Wellicht heb je PreNed Aviation Security op Rotterdam Airport gehoord. Meer zit er hier in deze regio (nog) niet op. :?
Citaat van: "paul19622"Wellicht heb je PreNed Aviation Security op Rotterdam Airport gehoord. Meer zit er hier in deze regio (nog) niet op. :?Als die roepnummers gebruiken met 3 cijfers, ik meen iets van 330 gehoord te hebben zou het kunnen.
Citaat van: "BlackBox"Tijdens condities vorige week hoorde ik op 153.16875 een beveiligingsbedrijf uit het Westland, althans meerdere roepnummers met een Haags accent. Het speelde in de late avonduren, volgens mij staat deze nog niet genoteerd. Kan iemand dit aanvullen?Wellicht heb je PreNed Aviation Security op Rotterdam Airport gehoord. Meer zit er hier in deze regio (nog) niet op. :? groet,
Die 455.8100 MHz zal dan wel erg weinig vermogen zijn want die hoor ik hier niet althans er zit geen vaste post bij.
Maar dan moet het op pagina 1 ook even bijgewerkt worden want daar staat het dan ook niet goed meer. Overigens misschien jou al bekend maar op de 455.8900 MHz hoor ik zo af en toe ook schoonmaakdiensten die de vliegtuigen even snel nalopen voordat zij weer vertrekken. Weet alleen nog niet welke diensten dit zijn. Valt dit soms ook onder die Aviapartner?