Nu ik wat meer vrije tijd heb, ben ik er ook weer eens even aan gaan zitten. Na Ubuntu compleet opnieuw geïnstalleerd te hebben en het nieuwe installatiescript gedraaid te hebben, heb ik hem dit keer eindelijk goed draaiend gekregen
Het enige probleem is dat het GNU Radio-venstertje zo nu en dan stopt met reageren (volgens het systeem dan, want hij blijft gewoon vrolijk doorgaan met audio voeden aan de receiver). Meestal krijgt het venster dan na een seconde of 30 weer kleur.
Iets wat ik wel apart vind, is dat ik met GNU Radio een flowgraph maar één keer per sessie uit kan voeren. Als ik een flowgraph uitvoer en weer sluit (ongeacht of ik hem eerst stop), wil geen enkele flowgraph meer draaien tot ik de computer gereboot heb. Hij maakt wel aanstalten om het ontvangstvenster te openen, maar hij stopt bij een bepaald punt (ik meen bij het vermelden van de bitrate) en doet dan niks meer. Hij stopt niet met uitvoeren of reageren, maar er gebeurt simpelweg helemaal niks meer. Hebben andere leden dit 'probleem' ook, of hoort het erbij?