omdat we nu een zendmachtiging hebben voor de Landelijke mobi kanalen zal er wat van de spriet afmoeten.
Mijn interesse is gewekt... Frequentie?? TQ?? Wie is "we"?? 
We hebben een zendmachtiging voor de 3 Landelijke mobilofoonkanalen, en we hebben meerdere combinaties met meerdere TQ's

WE is de Politievoertuigengroep Nederland, de eigenaren van de Amerikaanse politie-motoren en politie-auto's, ook wel bekend als PVGNL. We rijden voornamelijk "goede doelen"-ritten, voor de Stichting Hoogvliegers en Stichting Opkikker zijn we de vaste "bijzondere voertuigen" met toeters en bellen, we rijden vaak ook "begeleiding" en opluistering van de feestvreugde bij truckruns, toertochten, motor- en oldtimer ritten maar ook Dreamnight at Artis en elk jaar het rijdende visitekaartje voor de Landelijke Politiedag voor korps Haaglanden natuurlijk! op
www.romootjes.nl kun je heel veel foto's vinden van de afgelopen jaren
Omdat we bij toertochten en "begeleidingen" (natuurlijk mogen we niet begeleiden zoals verkeersregelaars) redelijk veel met elkaar babbelen wilden we dat voortaan legaal doen en vandaar de aanvraag die goedgekeurd is (dank je wel Michel-NL voor de hulp hierbij

), alle porto's en mobi's worden nu zo snel mogelijk allemaal opnieuw geprogrammeerd en daarbij hoort dus ook het fine-tunen van de antenne's die op de auto's zitten.
Zodoende dus mijn hulp-vraag!!
Inderdaad Leen, er zitten 2 lijnen in die diagram, ik heb de lijn zonder veer dan ook bekeken. Het aantal voertuigen in de groep is beduidend lager dan het aantal motoren, en de aanschaf van een SWR-meter voor het uitlijnen van maar 7 antennes ga ik geen SWR-meter aanschaffen omdat ik die zelf verder (hoogst waarschijnlijk) niet meer zal gebruiken.
Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen in ieder geval, ook van de antenne's op de Caprice, en de andere voertuigen.
Greets!
René