Volgens mij hebben ze de problemen nu wel 'onder controle' hoor...
Sommige pagers, dus niet alle, hebben bij de eerste levering een niet helemaal goede programmering mee gekregen, P2000shop heeft dit probleem onderzocht en volgens mij al vrij snel weten te achterhalen.
Oké, nu was er bij mij dan nog wat mis gegaan (blijvende zwarte pixels), maar volgens mij ben ik ook echt de enigste want heb nog nergens anders dat probleem gezien.
En mócht je toch nog een probleem hebben met de pager, dan doen ze er
totaal niet moeilijk over om het op te lossen, iets wat helaas niet bij alle winkels het geval is.
Dus zo'n grote gok vind ik het niet, én ten slotte zal het maar een klein gedeelte zijn van de Jupiter Pro 9.1 gebruikers zijn wat hier op het forum zit en zijn problemen meld. Overgrote deel zal dus wel gewoon thuis tevreden zitten met de pager, want als je er geen problemen mee hebt ga je tenslotte ook niet op internet opzoek naar ervaringen van anderen, of om te posten dat die van jouw wel goed werkt
