Auteur Topic: Jupiter Pro pager (v9.1)  (gelezen 151690 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Jupiter Pro pager (v9.1)
« Reactie #210 Gepost op: 14 februari 2009, 09:48:05 »
Bedankt voor je antwoord Mars, het werkt inmiddels.

Offline Mars/M [Niet meer actief]

• Gevorderd Lid
« Reactie #211 Gepost op: 14 februari 2009, 09:50:16 »
Okee, ik dacht al, helemaal stilvallen is juist de specialiteit van deze pager toch?
(oh sorry hoor  ;) )
vr.gr.
mars

Offline zeist712

• Nieuw Lid
  • *
« Reactie #212 Gepost op: 16 februari 2009, 09:04:38 »
dus de 9.1 kan met 1 druk op de knop helemaal op stil worden gezet?

en is een programmeer set een must om erbij te kopen?

Offline Rowin

• Beginnend Lid
  • **
« Reactie #213 Gepost op: 16 februari 2009, 14:13:24 »
Citaat van: "zeist712"
dus de 9.1 kan met 1 druk op de knop helemaal op stil worden gezet?

Nee.
Ik heb het net even getest, maar om hem vanuit tril stand op 'volledig stil' te krijgen heb ik 8 keer op een knop moeten drukken. Daarnaast is de pager ook niet echt stil als je een woordfilter hebt ingesteld, of een capcode op P hebt staan, ondanks dat ie in de 'volledig stil' stand staat.

Wil je er dan echt zeker van zijn dat er geen geluid uit komt, dan zul je hem moeten uitzetten (op enkele uitzonderingen na, als je bijv. programmeerd dat ie moet gaan trillen bij overeenkomst met woordfilter).

Citaat van: "zeist712"
en is een programmeer set een must om erbij te kopen?

Tsja, dat zul je echt zelf moeten beslissen.
Als jij bijv mensen in je directe omgeving hebt die al een programmeer set hebben zou ik het niet doen. Tevens zul je de programmeerset toch minimaal gebruiken(tenminste, dat doe ik) en als je in het begin goed kijkt welke capcodes je nodig hebt, dan zul je al een heel eind komen ;)

• Gevorderd Lid
« Reactie #214 Gepost op: 16 februari 2009, 18:49:27 »
Citaat
Daarnaast is de pager ook niet echt stil als je een woordfilter hebt ingesteld

Klopt volgens mij niet. Alleen prio's gaan door de stilte heen. Je kunt ook woordfilteren naar maildrop bijvoorbeeld. Niet elk woordfilter is altijd meteen ook prio, is maar net hoe je het zelf instelt.

Mars

Leen Ansems

• Gast
« Reactie #215 Gepost op: 17 februari 2009, 19:06:34 »
Citaat van: "Rowin"
Ik heb het net even getest, maar om hem vanuit tril stand op 'volledig stil' te krijgen heb ik 8 keer op een knop moeten drukken. Daarnaast is de pager ook niet echt stil als je een woordfilter hebt ingesteld, of een capcode op P hebt staan, ondanks dat ie in de 'volledig stil' stand staat.

Berichten van een capcode waarin een correct filterwoord aanwezig is worden als prio behandeld. Dus geheel volgens die regels zal de pager de belangrijkheid ook duidelijk laten blijken. Stel je het omgekeerde eens voor: er is een heel belangrijke melding en je komt 's morgens tot de ontdekking dat de pager niks heeft laten blijken. Reken maar dat het stoom uit je oren komt....

Offline Wopper

• Gevorderd Lid
« Reactie #216 Gepost op: 17 februari 2009, 20:20:29 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "Rowin"

Berichten van een capcode waarin een correct filterwoord aanwezig is worden als prio behandeld. Dus geheel volgens die regels zal de pager de belangrijkheid ook duidelijk laten blijken. Stel je het omgekeerde eens voor: er is een heel belangrijke melding en je komt 's morgens tot de ontdekking dat de pager niks heeft laten blijken. Reken maar dat het stoom uit je oren komt....

Kan je via de software instellen, ik heb woordfilter als normaal alarm binnen laten komen.

• Gevorderd Lid
« Reactie #217 Gepost op: 17 februari 2009, 22:43:26 »
Citaat
Kan je via de software instellen, ik heb woordfilter als normaal alarm binnen laten komen.

Correct. Ik heb bijvoorbeeld de ambu's van Alkmaar als 'maildrop' ingesteld. Alleen bij woordfilter "A1" gaat m'n pieper trillen (heb ik zo ingesteld). Als ik ga slapen zet ik de pager gewoon op stil. Hij is dan ook volledig stil, ook op woordfilter. Ik heb dan ook niets op prio staan. De volgende ochtend kan ik dan de meldingen (zowel 'personal' als 'maildrop') nalezen als ik dat wil.
vr.gr.
Mars

brandweer-fotograaf

• Gast
« Reactie #218 Gepost op: 18 februari 2009, 13:49:51 »
Beste mensen,

Ik heb vandaag voor de derde keer het probleem uitvallen gehad.
Ik vroeg me nu toch is af dat ik maar is op ga sturen.
Maar wil eerste is weten of 3 keer wel veel is of eigenlijk wel mee valt ?
Dus graag even iemand een reactie over zijn probleem met uitvalen hoeveel keer dat is gebeurt !
Ik heb mijn jupiter sinds 28 dec 2008 dus sinds dien is het mijn maar 3 keer voor gekomen.

brandweer-fotograaf

Offline IkWilbert

• Gevorderd Lid
« Reactie #219 Gepost op: 18 februari 2009, 16:05:16 »
Citaat van: "brandweer-fotograaf"
Beste mensen,

Dus graag even iemand een reactie over zijn probleem met uitvalen hoeveel keer dat is gebeurt !
Ik heb mijn jupiter sinds 28 dec 2008 dus sinds dien is het mijn maar 3 keer voor gekomen.

brandweer-fotograaf

Is naar mijn mening teveel, gewoon opsturen dus  ;)

brandweer-fotograaf

• Gast
« Reactie #220 Gepost op: 18 februari 2009, 16:54:50 »
Citaat van: "IkWilbert"
Citaat van: "brandweer-fotograaf"
Beste mensen,

brandweer-fotograaf

Is naar mijn mening teveel, gewoon opsturen dus  ;)

Ok weet jij of er dan koste aan repartie verbonden zit of doen ze met dit probleem dat gratis?

Online Remon

• Top Lid
« Reactie #221 Gepost op: 18 februari 2009, 17:51:49 »
De verkoper is verplicht garantie te verlenen.

Geen enkel probleem dus, gewoon even bellen of mailen en terugsturen.

brandweer-fotograaf

• Gast
« Reactie #222 Gepost op: 18 februari 2009, 18:35:41 »
Oke,
Het postkantoor is nu dicht dus stuur hem morgen middag vanuit school op.
Maar hoop bij mijn geen zwarte pixels te zien :?
Zo gauw ik hem weer heb laat ik dat julie weten

Groeten

Brandweer-fotograaf

Online Remon

• Top Lid
« Reactie #223 Gepost op: 18 februari 2009, 18:50:07 »
Wel even van te voren bellen of mailen, en vergeet vooral niet een briefje toe te voegen met je naam en adres.

Offline Pe

• Gevorderd Lid
« Reactie #224 Gepost op: 19 februari 2009, 10:52:55 »
Citaat van: "Hans Peter"
Heb het programma nu ook bij mn vriendin op de mini xp pc gezet (kleine draagbare) en daar werkt het wel via de luidspiekers die zijn ingebouwd.

mvg Hans Peter

Update werking pager 12-02-2009: ik heb de pager nu 5 dagen in gebruik en tot nu toe goed geluid/trilling en.....geen vast lopen gehad....

Update:

19-02-2009 9.50 Jupiter Pro 9.1 Uitgevallen en uit zich zelf herstart, rede bij mij onbekend.

Heb 3 woordfilters ingebruik op 1 code.

Update:

22:15:17 20-03-0922.15 is mijn pager uitgevallen met de melding:
012699919-03-09    FLEX-A    GROUP  1600    12803 A1 LAAN VAN ARCHEOLOGIE BEVERWIJK Onwel RITNR 11671.

Update:

22-03-2009 11.08 is mijn pager uitgevallen met de melding:0126146 11:08:38 22-03-09 FLEX-A    GROUP  1600  12146 A1 KOPPESTOKSTRAAT HAARLEM BINNENBRAND WONEN RITNR 11986

Ik had hellaas zaterdag geen tijd op de pager op te sturen dus die gaat dinsdag naar de P2000shop terug voor herstel werk.

Mvg Hans Peter